Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

Resetokig

Medlem
Alright, tack! Får ringa SAS och be dem kolla vad dem ser i sitt system. Resan Sverige-LIS finns inte hos Copa, men hos Expertflyer. Förvirringen är total!
Återkoppling efter samtal med SAS. Fick förklaringen att TAP troligtvis släppt awards specifikt till Copa, men de biljetterna finns inte tillgängliga för eurobonus.
 

Wyll

Medlem
Har Thai stramat åt sina First biljetter?
Tänkte ta en sol semester med familjen och tittade på ANA award search och det fanns väldigt många datum. Nu finns det inte ett enda datum (inte ens 1pers) även tittat på United? Eller är det så att dessa sidor nu inte visar Thai First likt SAS?

Tack
 

Canadien

Medlem
Har Thai stramat åt sina First biljetter?
Tänkte ta en sol semester med familjen och tittade på ANA award search och det fanns väldigt många datum. Nu finns det inte ett enda datum (inte ens 1pers) även tittat på United? Eller är det så att dessa sidor nu inte visar Thai First likt SAS?

Tack
Ring Tallinn och kolla, jag har också noterat att de inte syns online längre, men de kan ju finnas så ring och kolla innan någon annan kniper dina datum. Posta gärna resultatet här sedan
 

Mikeswe

Medlem
Ring Tallinn och kolla, jag har också noterat att de inte syns online längre, men de kan ju finnas så ring och kolla innan någon annan kniper dina datum. Posta gärna resultatet här sedan

Började leta resa till Manila för ett tag sedan, och hade då också kollat på Thai F via olika sökmotorer, och konstaterat att det fanns bra med plats..

Dock från en dag till en annan, och när jag ringde till Tallinn 2-4-1 så kunde dom inte se något.. Enda dom kunde hitta var SQ First för 2 personer LHR-SIN (låg för övrigt ganska öppet i Juni), så löste sig ju bättre än väntat på utresan ;).. Dock hade det ju varit grädden på moset att kunna köra Thai F tillbaka .. Någon som överhuvudtaget lyckats med en TG bokning senaste tiden?
 
Toppen