Senaste nytt

semilive: Jorden runt på 90 timmar med SQ21/22

Taggen

Medlem
"O Canada!, Our home and native land!" Passerar Canada, skräpväder så ingen utsikt. Andra serveringen skall börja snart, har också konstaterat att de små Gott & Blandat påsarna i lat-baren innehåller väldigt få svarta "svarta rör" som jag inte gillar, vilket är bra. Sådana saker hamnar i tråden "Det här gjorde ni bra SAS". För övrigt så är 1) Kaffe-maskinen alldeles för svår att använda, 2) förstår inte syftet varför de har Anton Berg när de har Valorna-chocklad samt 3) alldeles för få chips-påsar. Jaja... det är en kort flygning. Vi får se hur många chips-påsar SQ har på en 18-timmars flight.
 

Mr Basic

Medlem
"O Canada!, Our home and native land!" Passerar Canada, skräpväder så ingen utsikt. Andra serveringen skall börja snart, har också konstaterat att de små Gott & Blandat påsarna i lat-baren innehåller väldigt få svarta "svarta rör" som jag inte gillar, vilket är bra. Sådana saker hamnar i tråden "Det här gjorde ni bra SAS". För övrigt så är 1) Kaffe-maskinen alldeles för svår att använda, 2) förstår inte syftet varför de har Anton Berg när de har Valorna-chocklad samt 3) alldeles för få chips-påsar. Jaja... det är en kort flygning. Vi får se hur många chips-påsar SQ har på en 18-timmars flight.
Här håller jag inte med dig alls! :eek:
Det ska vara rikligt med ”svarta rör” annars kan de lägga ned Gott & Blandat :D
 

CJR

Medlem
Det är denna kärra du ska vidare med fast en dag senare förstås? Antar de kör en flight per dygn? Kul rapport!

upload_2019-2-10_18-48-42.png
 

Taggen

Medlem
Dagens kabinfaktorer är:

Business class: 85%
Plus: 54%
Economy: 50%

Totalt: 54%

Så idag så är det Business Class som ser till att SAS inte går åt samma finansiella håll som Norweigan. Dagen flight var med A330-300 med 264 stolar.
 

Taggen

Medlem
Ja, vad säger man? Amerikansk immigrationsprocess.:confused: Inte fullt så illa idag med Returning ESTA men fortfarande inte direkt effektiv. Möjligtvis om du är Amerikan med Global Entry. Nu shuttle till hotellet.
 
Toppen