Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

jag hade inga problem att boka två stycken platser från LHR, gäller att vara flexibel med datumen bara.

Bokade LHR - SIN i SQ F kring påsk för c. 14 dagar sedan.
Vill ni berätta lite om bokningsförfarandet? Fick ni föreslå en massa datum som callcenterpersonalen fick sitta och knappa in en och en eller verkar de ha en slags månadskalender och relativ snabbt kan meddela vilka datum det finns tillgänglighet på?
 
  • Gilla
Reactions: D.A

Alf

Medlem
Vill ni berätta lite om bokningsförfarandet? Fick ni föreslå en massa datum som callcenterpersonalen fick sitta och knappa in en och en eller verkar de ha en slags månadskalender och relativ snabbt kan meddela vilka datum det finns tillgänglighet på?

Jag har angett ett spann över vilka tider jag kan resa och hur länge jag vill vara borta.Det spannet har ibland varit en månad. Tallin har ganska snabbt sökt genom detta och kommit med förslag. Jag tillhör ju förmånsgruppen seniorer och kan ju resa på de flesta tider så det har varit lätt att hitta tider.
 
Vill ni berätta lite om bokningsförfarandet? Fick ni föreslå en massa datum som callcenterpersonalen fick sitta och knappa in en och en eller verkar de ha en slags månadskalender och relativ snabbt kan meddela vilka datum det finns tillgänglighet på?

Jag sa att jag ville åka två personer i SQ F från Europa till Sin och sedan vidare, då kollade hon upp alla datum det fanns biljetter på från början av april till mitten på maj, tog väl sisådär en 20 minuter för henne att knåpa ihop ok ut och hem-resa så det inte blev för lång period.
 

Jonas C

Medlem
Avbokade nyligen en bonusresa i Singapore First CPH-SIN. Utresans platser gick tillbaka till F inventory. Däremot förblev hemresan nollad i First trots att platserna avbokades. Någon som vet vad detta beror på? Blockerar de First kabinen helt på vissa flygningar, eller tjuvstartar de med A350 på vissa avgångar innan den 1 nov?
 

Zniper

Medlem
Avbokade nyligen en bonusresa i Singapore First CPH-SIN. Utresans platser gick tillbaka till F inventory. Däremot förblev hemresan nollad i First trots att platserna avbokades. Någon som vet vad detta beror på? Blockerar de First kabinen helt på vissa flygningar, eller tjuvstartar de med A350 på vissa avgångar innan den 1 nov?

Hur ser det ut i kabinen på hemresan? Kanske 3 platser sålda så det är därför platsen inte kommer tillbaka?
 
Toppen