Senaste nytt

Curve betalkort

M.K

Medlem
@Idmnt Du sitter på europeiska abbonemangsblack. Bara höra av dig till kundtjänst inom tre månader så blir du flyttad tillbaka till Lifetime om du ansökte innan lanseringen. De kommer även skicka ut en påminnelse i god tid. Kan vara idé att vänta lite dock då du har det gratis nu och får vi Amex har du £1000 i avgiftsfri Amexspend per månad.

@Meazza NCC har fungerat klockrent för mig hela tiden, kolla inställningarna.
 
Last edited:

freno

Medlem
Jag beställde den 25e och fick mail om att plånbok och kort var på väg, tänkte på när ni andra fått paketet?
 

gneken

Medlem
Bekräftat den 27.e men fick aldrig något Mail om uppgradering eller att något var påväg. Någon som har samma upplevelse?
 

jumbooze

Medlem
Jag har mailat och lagt meddelande i Appen i onsdags att jag önskar säga upp kortet men inget svar ännu, antar att de har fullt upp...
Någon som har datapunkt när de fick svar & skickade in?
 

freno

Medlem
Jag har mailat och lagt meddelande i Appen i onsdags att jag önskar säga upp kortet men inget svar ännu, antar att de har fullt upp...
Någon som har datapunkt när de fick svar & skickade in?
Maila i appen den 27e ficks var igårkväll som egentligen inte svara på frågan utan mer att de hade fullt upp och jobbade på att svara alla.
 
Maila i appen den 27e ficks var igårkväll som egentligen inte svara på frågan utan mer att de hade fullt upp och jobbade på att svara alla.

Jag mailade den 23e och fick samma mail igår.
Min fråga gällde all inkonsekvent info jag fått, i appen står det att jag är blue, i ett av mailen står det free, i ett annat står det att jag har beställt black för 50£.
Det har dragits pengar från mitt Sas mc och jag beställde black med tumi.
Ska bli intressant att se vad som kommer med posten, vilket egentligen redan borde dykt upp tycker jag.
 

M.K

Medlem
617D91BF-AA0E-4201-9185-9984274A301B.png
 
Toppen