Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Capa

Medlem
Nu har jag inte Amex Platinum men det är ju helt klart en stor försämring jämfört med tidigare. Från när ska det börja gälla?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

M.K

Medlem
Jag vill nästan alltid bara hem efter en lång flygning. Om de harmoniserar reglerna med Centurion loungerna får vi ta med två gäster som Platinum. Det värderar jag högre!
 

Lipstick

Medlem
Ryktas om att lounge vid ankomst inte längre är tillåtet. Någon som har lyckats komma in med ankommande boardingkort under de senaste dagarna?

Visst, åt där ikväll efter ankomst.
Men efter att de scannat kortet och boardingpasset skrev de upp mig på en separat lista (så som de gjorde i början innan de hade scanningsmöjlighet) så jag undrar om de håller koll på antalet gäster som besöker loungen efter ankomst. De skrev inte upp alla på den listan.
 

Konto93

Medlem
Visst, åt där ikväll efter ankomst.
Men efter att de scannat kortet och boardingpasset skrev de upp mig på en separat lista (så som de gjorde i början innan de hade scanningsmöjlighet) så jag undrar om de håller koll på antalet gäster som besöker loungen efter ankomst. De skrev inte upp alla på den listan.

Kortet swipas, boardingkort scannas och man skrivs sedan alltid upp för hand på en lista (namn, om det är platinum eller centurion samt om gäst är med).

Du menar att dem skrev up dig i ytterligare en till lista?
 

taxvalp

Medlem
Enligt mejl från ansvarig för loungen (frekventa besökare vet vem jag menar) är det nya regler sedan i måndags och den ska ej vara tillgänglig vid ankomst.
 
Toppen