Senaste nytt

AMEX Platinum nu åter med Hilton Gold

Emilio

Medlem
Tittade lite på Amex Thailands hemsida och Hilton gold är inte en förmån däremot fanns de andra förmånder så de skiljer sig. Är och har vairt en hel del i Thailand och var själv inne på att skaffa ett Amex där innan men tycker att deras årsavg är rätt hög, 35k BAHT med dagens valuta räcker de dåligt med 10k SEK.
Jag tecknade mig för ett AmEx Platinum kopplat till Thai Airways, där avgiften är 4000 THB för ett år. Jag hade en stor utgift som skulle betalas, och man fick en bonus på 45000 miles till ROP, plus de vanliga 1 mile/20 THB, så det gav en fin summa miles på kontot.
 

larced

Medlem
Jag fick mitt Platinum kort igår. Signade upp som Hilton medlem och ansökte sedan om HHG igår kväll. Återkommer när det gått igenom.
 

Gus

Medlem
Jag försökte få reda på hur länge min Hilton guldstatus är giltig men det enda kundtjänst kunde (via Messenger) säga var att jag har guld så länge jag har kvar mitt Amex Platinum. Jag sa dock upp mitt Amex Platinum i mars i år men är fortfarande guld. Har några nätter kring nyår på Hilton Brisbane och det vore ju trevligt om man var fortsatt guld då. :) Vad tror ni andra om de chanserna? Hur ofta kollar Hilton av via Amex att man fortfarande har kvar rätt kort?
 
Toppen