Senaste nytt

Grattis Björnström!

Gnopps

Medlem
Tack för att du ordnat ihop oss till det här forumet och grattis på födelsedagen idag! Låt oss hoppas att barnet ditt inte kommer i förtid så att det blir dubbelfödelsedag i framtiden..
 

Jacob

Medlem
Ett riktigt stort grattis till Martin!

Och vilken vecka sen! Födelsedag, lansering av BC.se och beräknad slot-tid på en tredje familjemedlem inom loppet av några få dagar. :)
 

tourist

Medlem
Födelsedagsgrattis

Jag snappade upp på FT att det är bjornstroms födelsedag i dag. Ett litet grattis till vår aktive redaktör idag i väntan på de större gratulationerna som kommer när bjornstrom jr snart anländer!

:D
 
Jag snappade upp på FT att det är bjornstroms födelsedag i dag. Ett litet grattis till vår aktive redaktör idag i väntan på de större gratulationerna som kommer när bjornstrom jr snart anländer!

:D


Jaa grattis till honom, jag med familj har redan värmt upp BB stockholm åt honom med familj for a smooth ride :)
 
Tack allihopa!

Som ni förstått har vi en viktigare födelsedag än min som väntar inom någon vecka. Blir trevlig middag ikväll men ganska lugnt då man är på BB-jour. Vore lite pinsamt att komma till BB onykter :)
 
Toppen