På vilket sätt är Amex börda så mkt tyngre när det gäller att kunna redovisa ett köp hyggligt snabbt? Vad är det de behöver kämpa med som andra, ex banker, inte har och som gör effektivitet när gäller transparens mot kund jobbigare?Varför frågar du om du inte tror på svaret?
Igen, din jämförelse med Handelsbanken såväl som Norwegian bank är ovidkommande. Amex är ingen bank. Amex har ett helt eget clearingsystem, med egna brytdatum och egna bryttider. Det är främst detta som gör dem olika från Mastercard- och Visakort.
Gör man utlägg i tjänsten utomlands så är det ju bra ju fortare den uppdateras.
Har uppdaterat men funktionen Message Us finns inte hos mig. Har du den?Senaste versionen har in-app-support. (Jag har dock inte det valet i appen)
Du kan även aktivera notiser för nya köp.
Samt face-id.
Nej, fick inte heller något meddelande om den funktionen efter uppdateringen.Har uppdaterat men funktionen Message Us finns inte hos mig. Har du den?