Senaste nytt

Hilton Park Lane i London - värt pengarna?

Någon som bott på Hilton Park Lane i London? Funderar på en natt där, kostar dock 2000:- så vill veta om det är värt det..
Kan man förvänta sig något speciellt med ett HHonors Gold? :)
 

Palazzi

Medlem
Någon som bott på Hilton Park Lane i London? Funderar på en natt där, kostar dock 2000:- så vill veta om det är värt det..
Kan man förvänta sig något speciellt med ett HHonors Gold? :)

Ett fantastiskt bra hotell! Iaf var det riktigt bra för 1mån sedan när jag var där :) Frukosten var riktigt bra (vilket ingår som Gold).

Jag kan inte uttala mig om de vanliga rummen då jag blev uppgraderad (bokningen sköttes av Senator, som är Diamond).

Hotellet ser mer imponerande ut på insidan än utsidan.

Lägg in en förfrågan om ett rum högt upp, utsikten är fantastiskt!

Ett extra plus för att tunnelbanan från LHR passerar 100m från hotellet:)
 

Senator

Moderator
Ett fantastiskt bra hotell! Iaf var det riktigt bra för 1mån sedan när jag var där :) Frukosten var riktigt bra (vilket ingår som Gold).

Jag kan inte uttala mig om de vanliga rummen då jag blev uppgraderad (bokningen sköttes av Senator, som är Diamond).

Hotellet ser mer imponerande ut på insidan än utsidan.

Lägg in en förfrågan om ett rum högt upp, utsikten är fantastiskt!

Ett extra plus för att tunnelbanan från LHR passerar 100m från hotellet:)

Det intressanta är att jag själv aldrig har bott där, så du fick uppleva nåt som jag aldrig själv har provat på :cool: Dock har jag varit uppe på Gawin@Windows rätt ofta. Jag bor normalt på Hilton Metropole då jag har specialpris där, samt det är 5min från Paddington Station med anknytning till Reading/Oxford samt Heathrow.
 

vega

Medlem
Någon som bott på Hilton Park Lane i London? Funderar på en natt där, kostar dock 2000:- så vill veta om det är värt det..
Kan man förvänta sig något speciellt med ett HHonors Gold? :)

Har själv precis bokat rum där i November. :) Hotellstandarden i London är ju inte den bästa, så jag försöker alltid att bo på minst 4-stjärnigt hotell där. Har försökt bo på det hotellet tidigare men då har det varit betydligt dyrare, så jag tycker 2000kr natten är rena fyndet!

Håller tummarna för att bli uppgraderad nu när jag är guld tack vare tipsen här!:cool:

Har som sagt aldrig bott där tidigare, men jag har precis som Senator besökt Galvin@Windows ofta! Trevligt både för middag eller drinkar! :)
 
Har själv precis bokat rum där i November. :) Hotellstandarden i London är ju inte den bästa, så jag försöker alltid att bo på minst 4-stjärnigt hotell där. Har försökt bo där tidigare men då har det varit betydligt dyrare, så jag tycker 2000kr natten är rena fyndet!

Håller tummarna för att bli uppgraderad nu när jag är guld tack vare tipsen här!:cool:

Har som sagt aldrig bott där tidigare, men jag har precis som Senator besökt Galvin@Windows ofta! Trevligt både för middag eller drinkar! :)

Vilka datum? Jag sitter och planerar bokning i November.. :)

Jag har nästan alltid bott på "Park Plaza Westminster Bridge" vilket jag varit nöjd med, även om jag aldrig haft Carlsson Guld (Aldrig varit insatt i hotellkort osv tills nyligen.)

PP WB kan jag få för cirka 1200:- / natt och jag överväger alltså om jag ska lägga på 800:- för att bo på Park Lane Hilton istället..
Då får man ju frukost och kanske en uppgradering. :)
 

vega

Medlem
Vilka datum? Jag sitter och planerar bokning i November.. :)

Jag har nästan alltid bott på "Park Plaza Westminster Bridge" vilket jag varit nöjd med, även om jag aldrig haft Carlsson Guld (Aldrig varit insatt i hotellkort osv tills nyligen.)

PP WB kan jag få för cirka 1200:- / natt och jag överväger alltså om jag ska lägga på 800:- för att bo på Park Lane Hilton istället..
Då får man ju frukost och kanske en uppgradering. :)

23-25 November! :)

Vet inte vart det andra hotellet ligger, men jag tycker att Hilton Park Lane har väldigt bra läge. Och så måste man ju börja jobba på att få behålla sin guldstatus!
 
23-25 November! :)

Vet inte vart det andra hotellet ligger, men jag tycker att Hilton Park Lane har väldigt bra läge. Och så måste man ju börja jobba på att få behålla sin guldstatus!

Parka Plaza Westminster Bridge har drömläge också..fast Park Lane har väl ännu bättre, speciellt om man bor högt upp.

Ok, ska bo lite tidigare.. 18-19 November tror jag det blir.
 
Toppen