Senaste nytt

BC.se 6:e Stockholms träff: 2012-10-06 kl. 16 på Monks Wallingatan

Vilka dagar kan du delta BC.se träff i Stockholm?


  • Total voters
    7

LinuxSam

Medlem
Vi kommer att ha BC.se 6:e Stockholms träff på lördag den 6:e oktober kl. 16 på Monks Wallingatan.

När: Lördag 2012-OCT-06 kl. 16
Var: Monks Café på Wallingatan

Uppdaterat: 2012-OCT-02

De som har anmält sig att delta:
  • 011430121
  • agehall
  • AHO
  • LinuxSam
  • Ola Brandborn
  • rob74
  • Tommy Palomäki
  • Bryant
  • airbus380.se
  • NotRyan
  • Jan Petterson
Kanske
  • doc
  • rvarttinen

---Originaltext av LinuxSam---

Tjo!

Jag och rob74 kommer att vara i Stockholm på Stockholm Beer and whisky festival helgen 5-7 Oktober. Tänkte det kunde vara kul att få träffa lite folk från forumet. Någon som tycker det är en intressant idé? :cool:

Själv kommer jag vara i Stockholm 4-8/10 men troligen upptagen med att gå på mässan 4:e och 5:e (fixade en 4for2 på ParkInn Hammarby sjöstad med hjälp av mitt Club Carlsson Gold Elite)

/LinuxSam

--
originaltitel: [Förslag] BC.se träff i samband med Stockholm Beer and whisky festival?
Ändrad av AHO
 
Last edited by a moderator:

rob74

Medlem
Jag anländer 3/10 sent, efter att ha rest från Göteborg till Stockholm via Köpenhamn och Milano. :p
Åker hem till Kiruna på förmiddagen 7/10.
 

David

Medlem
Kul initiativ men har tyvärr redan planer den 6:e och är antagligen rätt trött den 7:e... ;-) Men hoppas på nästa.
 

mry

Medlem
Jag är i Las Vegas alla tre datumen så jag tror inte det är värt en resa därifrån för att träffa er om ingen kan se till att det är väldigt billigt :)
 

agehall

Medlem
Efter att ha tittat på programmet så är det uppenbart att det är 4/10 man ska vara där. Då är Highland Park där och håller föreläsning.

Jacob: Ska du med!?
 

gdaily

Medlem
Låter som en kul idé, men en fråga: Ska vi gå på mässan tillsammans, eller ska vi träffas någon annanstans? En BC-träff på mässan är det som kan få mig till just mässas, så att säga.
 
Toppen