Senaste nytt

Strul med seating på Thai Airways

CaptainM

Medlem
Så, nu hoppas jag det är färdigstrulat med TG.
Min seating på rad 12 försvann i och med bytet till 747 All Series.
Mailade dem direkt och de återvände med en på 12 B, en på 14 B och en på 15 J. Hur tänkte de då??
Återigen ett mail där jag vänligen förklarade för dem att min familj gärna vill sitta tillsammans, speciellt då en 6-åring ingår i resesällskapet. Kollade ExpertFlyer och 15 A och B var lediga, så det var bara för dem att slänga in oss där och behålla 15 J.
Fick confirm på 15 A, B och J idag.
Blir spännande att se vad som händer om de skiftar tillbaka till 744...
 

Alf

Medlem
Så, nu hoppas jag det är färdigstrulat med TG.
Min seating på rad 12 försvann i och med bytet till 747 All Series.
Mailade dem direkt och de återvände med en på 12 B, en på 14 B och en på 15 J. Hur tänkte de då??
Återigen ett mail där jag vänligen förklarade för dem att min familj gärna vill sitta tillsammans, speciellt då en 6-åring ingår i resesällskapet. Kollade ExpertFlyer och 15 A och B var lediga, så det var bara för dem att slänga in oss där och behålla 15 J.
Fick confirm på 15 A, B och J idag.
Blir spännande att se vad som händer om de skiftar tillbaka till 744...
Jag hade samma strul, fanns inga platser tillsammans, varken ut eller hem. Kontaktade TG i Sth och begärde rad 2 där det fanns blockade platser. Fick bekräftat 2J/K på båda resorna. Som sagt om det blir byte tillbaka till nyare 744 blir det problem med att få med alla 14 bokade i en kabin för 10.
 
Toppen