Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Brandten

Medlem
Vet inte hur man ser hur många värvningar jag fick i november då det var ganska rörigt på kontoutdrag med poäng som var högre än vad Elite & Premium skulle ge, men det var en väldans massa poäng som trillade in iallafall på totalt 4 poster + 2 extra poster från Amex (25%??) på fakturan.

Tusen tack ni som valde mig! Ska bjuda med en vän på sin första F resa för dessa. :)
 

Big Birger

Medlem
Kan tycka att det är lite kul med olika sätt att välja vilka som blir månadens värvare, även om jag inte uppfyllde kravet för januari. :(

Om ett mål är att fler personer ska kunna bli värvare, kan det vara värt att se över om 2 månaders "kylskåp" fungerar bra eller om det kanske behöver kompletteras med att personer som inte varit "månadens värvare" har förtur (av de som uppfyller månadens kriterie).
 

Abbs

Medlem
Nu har jag bara en fundering här angående hur slumpmässigt urvalet faktiskt här. Är det så att listan skapas utifrån när man anmält sig? Jag anmälde mig tidigt och är högt upp på listan, detta kan ju vara ett sammanträffande men jag svävar bara ut här. Om det inte sker en slumpmässig ordning av anmälare så kan systemet utnyttjats, alltså anmäla så sent så möjligt och sedan ange det högsta numret som ges i det spannet @palmen nämner.
 

Canadien

Medlem
Nu har jag bara en fundering här angående hur slumpmässigt urvalet faktiskt här. Är det så att listan skapas utifrån när man anmält sig? Jag anmälde mig tidigt och är högt upp på listan, detta kan ju vara ett sammanträffande men jag svävar bara ut här. Om det inte sker en slumpmässig ordning av anmälare så kan systemet utnyttjats, alltså anmäla så sent så möjligt och sedan ange det högsta numret som ges i det spannet @palmen nämner.
De som är anmälda får ju inte rösta fram nummer, men den konspiratoriskt lagde kan ju tänka ut ett antal sätt att kringgå det.
 
Nu har jag bara en fundering här angående hur slumpmässigt urvalet faktiskt här. Är det så att listan skapas utifrån när man anmält sig? Jag anmälde mig tidigt och är högt upp på listan, detta kan ju vara ett sammanträffande men jag svävar bara ut här. Om det inte sker en slumpmässig ordning av anmälare så kan systemet utnyttjats, alltså anmäla så sent så möjligt och sedan ange det högsta numret som ges i det spannet @palmen nämner.

Om jag förstår dig rätt här nu så haltar ditt resonemang lite. Den som har anmält sig får inte välja någon siffra när Palmen ska dra vinnarna.
 
Toppen