Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Hafermann

Medlem
Beställde Amex elite för någon dag sedan utan att använda värvningslänk och har inte hunnit få kortet än. Någon som vet om det går att komplettera värvningsuppgifter efter beställning?
Hej Tomsas!
Det har fungerat tidigare, så absolut värt ett försök även om inga garantier finns. Kör hårt!
 

Johan Gott

Medlem
Det går inte att se namn på den man värvat på hemsidan va?

Jag är rätt säker på att jag läst någonstans i AMEX värvningsvillkor att de inte får lämna ut info till dig om en annan persons kreditansökan har godkänts eller inte. Därför får du heller inte reda på några namn på dina ”rekryter”.
 

Delayed

Medlem
Jag är rätt säker på att jag läst någonstans i AMEX värvningsvillkor att de inte får lämna ut info till dig om en annan persons kreditansökan har godkänts eller inte. Därför får du heller inte reda på några namn på dina ”rekryter”.
Låter ju högst rimligt! Jag utgår nog ifrån att olika former av "kreditinstitut", och egentligen "affärspartners" i största allmänhet, inte sladdrar om våra affärer med utomstående.
 

Brandten

Medlem
Låter lovande utifrån svaren här, men hur går man då till väga? Får man ringa in eller beställa på nytt?
Jag ringde in en gång och "förvarnade" att det kommer kompletterande uppgifter från xxx.

Sen ringde xxx in och sa att han glömde värvningslänken från mig och så var det löst.

Oklart dock om detta är tillvägagångssättet by the book.
 

JPlicious

Medlem
Jag ringde in en gång och "förvarnade" att det kommer kompletterande uppgifter från xxx.

Sen ringde xxx in och sa att han glömde värvningslänken från mig och så var det löst.

Oklart dock om detta är tillvägagångssättet by the book.

Ungefär så gick vi gill väga också, inga problem och poängen var på väg!
 
Toppen