Senaste nytt

SAS sänker intjäning på billiga GO-biljetter med 96%?

Bangkok

Medlem
Jag kanske är sen på bollen angående den här frågan och antar att det är svårt att veta eftersom att det inte har börjat gälla ännu, men är det någon som sett / hört något om man i fortsättningen även kommer få poäng för den nya klassen vid uppgradering via bud? Antar isåfall att efterfrågan och priserna på uppgradering kommer att öka?
 

palmen

Moderator
Jag kanske är sen på bollen angående den här frågan och antar att det är svårt att veta eftersom att det inte har börjat gälla ännu, men är det någon som sett / hört något om man i fortsättningen även kommer få poäng för den nya klassen vid uppgradering via bud? Antar isåfall att efterfrågan och priserna på uppgradering kommer att öka?
Inget har sagts om att poäng vid plusgrade kommer att påverkas.
 
Bra poäng ändå! Jag tycker det är minst sagt konstigt att SAS strör EB-poäng till partners och sänker för egna trogna resenärer...eller?
Varför tror du att SAS "strör" EB-poäng till partner? Kan det inte snarare vara så att partners ser det som en kanal för att skapa nya kunder? Vilket normalt sett är en av orsakerna till kampanjer överhuvdtaget. Avis investerar i EB poäng och köper nya kunder för dem, helt enkelt.
 

telelina

Medlem
Har SAS tagit bort GO light inom Scandinavien? Eller är det bara på mina sökningar som det saknas? Får upp SAS GO SMART inkl incheckad väska.
 
Toppen