Senaste nytt

Fast track Malmö airport med Amex

Hafermann

Medlem
Stiligt gjort av Amex!

Nu väntar vi bara på en lounge-deal hos Espressohouse där också, precis som på Landvetter.
Precis.
Har faktiskt skrivit till dem och önskat just detta. Har CPH/MMX som hemmabaser, och det känns fint att få lite värde även hemma.
Flyger SAS så ofta jag kan och då finns redan FT, däremot lämnar caféloungen mkt att önska. Ibland blir det dessutom BRA och till och med nån gång Norwegian, då är det super med FT genom Platinum.
 

palmen

Moderator
Antar att det är en felskrivning? För det är väl säkerhetskontroll som har fast track och inte incheckning?

Nu väntar vi bara på att det ska bli mat i Malmö också.
 

Berglund

Medlem
Flyger SAS så ofta jag kan och då finns redan FT, däremot lämnar caféloungen mkt att önska.
Fast med Priority Passkortet som följer med Amex Platinum kommer du in i BRA loungen på MMX. Inte för att den är fantastisk eller på något sätt speciell men den är i alla fall bättre än caféloungen.
 

Hafermann

Medlem
B59396E6-8137-4E42-91DD-6FE079AE8A66.jpeg
Fast med Priority Passkortet som följer med Amex Platinum kommer du in i BRA loungen på MMX. Inte för att den är fantastisk eller på något sätt speciell men den är i alla fall bättre än caféloungen.
Jag tänkte främst på om vi kan få samarbete med Espresso House. Men gällande BRA loungen visar PPappen tillträde och jag besökte den i maj med PP (senast jag flög annat än SAS).
 
"Den 12 november förstärker vi vårt fast track-koncept med en ny fast track på Malmö Airport.

Sedan tidigare kan du ta en snabbare väg genom säkerhetskontrollen på:

  • Stockholm Arlanda terminal 2 och 5
  • Landvetter
  • Helsingfors-Vanda
Både du och din Platinum extrakortmedlem får ta med varsin gäst genom samtliga våra fast tracks. Det räcker med att du förutom boardingkort visar eller scannar ditt Platinum. Förmånen gäller oavsett vilken bolag du reser med."
 
Toppen