Senaste nytt

Mastercardkampanj dubbla poäng 9-11 november

mischadee

Medlem
Dum fråga kanske men någon som har koll gällande tidsskillnad? Ska till San Francisco i morgon och kommer göra en hel del köp på söndag men de är ju nio timmar bakom oss så när klockan är tre på eftermiddagen där så är det ju måndag här. Slutar alltså kampanjen för mig klockan tre när jag är i San Fran?
 
Dum fråga kanske men någon som har koll gällande tidsskillnad? Ska till San Francisco i morgon och kommer göra en hel del köp på söndag men de är ju nio timmar bakom oss så när klockan är tre på eftermiddagen där så är det ju måndag här. Slutar alltså kampanjen för mig klockan tre när jag är i San Fran?

Ja så fungerar det. Men min erfarenhet är att köp som görs på nätterna ofta kommer på fel datum. Så ett tips är att se till att ha marginal.
 
Första och andra gången går bra men sedan finns det en gräns till på 24000 inom fyra dagar. Så 10 + 10 + 4 fungerar.
  • 10 000 kr / 24 timmar
  • 24 000 kr / fyra dagar
Fast registrerar betalo o billhop de på helgen? Borde bli att reggar man räkning imorgon är första möjliga betaldag på fredag o då dras pengarna på måndag.
 
Toppen