Senaste nytt

Mastercardkampanj dubbla poäng 9-11 november

andersson.j

Medlem
För att få 2*15 EBp/100kr istället för 2*10 uppgraderade jag från vanliga SAS MasterCard till Premium i fredags. Kortet kom med posten igår tisdag. Förhoppningsvis hängde aktiveringen av dubbleringskampanjen med till nya kortet. Varken SEB eller EuroBonus har kunnat svara på det.

Planen är att klicka hem en iPad Pro från Apple. Där har även sas onlineshopping en kampanj denna vecka, 20 EBp/100kr istället för 10. Förutsatt att Apple drar pengarna i helgen och att båda dubbleringskampanjerna fungerar blir det 50 EBp/100kr, eller 7500 EBp om man köper en iPad för 15000kr.
 

crown

Medlem
För att få 2*15 EBp/100kr istället för 2*10 uppgraderade jag från vanliga SAS MasterCard till Premium i fredags. Kortet kom med posten igår tisdag. Förhoppningsvis hängde aktiveringen av dubbleringskampanjen med till nya kortet. Varken SEB eller EuroBonus har kunnat svara på det.

Planen är att klicka hem en iPad Pro från Apple. Där har även sas onlineshopping en kampanj denna vecka, 20 EBp/100kr istället för 10. Förutsatt att Apple drar pengarna i helgen och att båda dubbleringskampanjerna fungerar blir det 50 EBp/100kr, eller 7500 EBp om man köper en iPad för 15000kr.
Den planen fungerar inte för nya iPad Pro om du läser deras villkor: "Vänligen notera: Poäng är inte tillgängliga på den nya iPad Pro, MacBook Air, Mac mini."
 

Sven

Medlem
Vet någon som varit med tidigare vilket datum som gäller? När kortet dras i butik eller on line eller bokföringslagen för transaktionen ?
 

alpha

Medlem
@crown: Ajdå! Det hade jag missat...
Jag satt också och tittade på just nya iPad. Det verkar som att Webhallen (15p/100kr) ska få in dem snart. Med lite tur kanske även CDON (20p/100kr).

Gällande dubbla poängen så skaffade jag just ett MasterCard Premium för ungefär två veckor sedan. Jag fick aldrig mailet om dubbla poäng så jag ringde SAS och frågade i fredags. De lovade att skicka ut mailet på nytt där man kunde anmäla sig, men jag fick aldrig detta mail - bara något annat mail från dem. Så för min del blev det nog inget "dubbelt upp" den här gången för jag orkar inte ringa dem en gång till. Bättre lycka nästa gång kanske.
 

andersson.j

Medlem
@alpha: CDON ser inte ut att sälja nya iPad pro ännu. Dustin (20p/100kr) är ett alternativ.

Angående kampanjen så säger SEB att de inte kan se aktiveringsstatus, de får bara en lista från EuroBonus. EuroBonus säger att de inte kan se aktiveringsstatus, de får bara en lista från SEB med hur mycket poäng de ska dubblera. Som alltid gäller det väl att få tag i rätt person.
 

RickardG

Medlem
Tror ni man kan köpa ett Superpresentkort i helgen, och sedan utnyttja det (t.ex. på CDON) senare? Kanske t.o.m. vid Black Friday för att få en ännu bättre deal.
 
Toppen