Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag tycker att det är sak när man jagar poäng och försöker sno till slig dem lite "halvfult" även om det är inom uppsatta ramar och villkor, och en helt annan när det är "genuina" ordrar med köp som huvudsaklig intention.

Vad gäller Buyersclub så har jag personligen handlat hos dem för 3500 sek fördelat på 7st köp. Hade det inte varit för poängincitamentet så skulle jag inte köpt de sakerna hos dem - då hade jag nog sprungit ner till Mediamarkt och faktiskt köpt grejerna där, aaaningen billigare. Då känns det lite snopet när det svänger såhär.

Men men, det blir väl i det stora hela +/- 0 på EB-karmakontot sett till de "gratispoäng" som man ibland lyckas roffa åt sig på portalen :D
Håller med. Med tanke på att man inte alltid får poäng för riktiga köp gäller de att man får några mindre tveksamma gratispoäng som kompensation. Annars hade man ju blivit väldigt irriterad. Har haft mina bråk med kundservice då jag lite skiter i om deras system är kasst o inte registrerat ett köp för har jag ett kvitto på en affär som är med o ska ge poäng så ser jag inte problemet utan då ska de faktiskt ge poängen i efterhand.
 

ldmnt

Medlem
Kära forum, efterfrågar er input följande ärende:

Jag har stångats med kundservice om ett antal köp jag gjort på buyersclub som de inte vill betala ut poäng för. Deras påstående är att villkoret för buyersclub under flera månader nu varit att man endast får poäng på första köpet när man blir ny medlem.

Dock så är jag under uppfattningen att villkoren för buyersclub har varierat på portalen de senaste 3 månaderna. Och om jag inte missminner mig så var villkoret - då jag genomförde mina köp i början på september - att man fick 1000p på första köpet när man blir ny medlem och därefter 500p per köp.

Vad säger/vet ni?

17:e juni såg det ut så här, har tyvärr inga fler detaljer än så.

Screen Shot 2018-11-02 at 17.46.12.png
 
Igår trillade det in 1800 poäng från DN och Nextstory. Blev lite förvånad eftersom jag tror att jag sa upp tjänsterna inom 14 dagar. Jag registrerade mig för båda tjänsterna den 26/9 och hade nästan gett upp hoppet
 

Mr.cake

Medlem
Igår trillade det in 1800 poäng från DN och Nextstory. Blev lite förvånad eftersom jag tror att jag sa upp tjänsterna inom 14 dagar. Jag registrerade mig för båda tjänsterna den 26/9 och hade nästan gett upp hoppet

Får ändå klassas som riktigt snabbt, själv fick jag vänta ett par månader för DN. Men det räknas väl som rekordfart det med. Nextstory däremot tog ca 1månad.
 
Toppen