Senaste nytt

Köpa/tjäna eurobonus poäng snabbt

Tonton

Medlem
Men om du använder rabattkoder så kan du väl inte få EuroBonus-poäng? Saxat från villkoren. Eller har jag missförstått något? Är ganska ny på detta. :)

"Om du betalar med värdebevis eller använder rabattkoder kan du inte samtidigt tjäna EuroBonus Extrapoäng."

Du har typ rätt, Men det är skillnad på hur det ska fungera och hur det fungerar i praktiken ;) Det gäller att alltid ligga steget före bolagen när det kommer till poängintjäning.
 

jsn

Medlem
Jag skulle inte börja köpa på mig en massa poäng om jag inte var garanterad att bonusplatserna fanns kvar till mig.
Iom att det är bonusplatser du tittar på så kan de försvinna precis när som helst. Lite surt då att ha börjat köpa på dig en massa poäng och du sedan inte kommer kunna utnyttja dem som planerat...
 

Kimmen00

Medlem
Nä.. Kan ju dröja veckor/månader innan poängen de facto finns på ditt konto.. Ännu längre om du behöver efter-regga
 

danielhog

Medlem
Är poäng verkligen den bästa idén?

Finns samma/liknande resa längre fram vid annat datum för lägre pris?

Det finns inget sätt att snabbt, billigt och enkelt tjäna stora mängder poäng. Då hade alla här inne gjort det mest hela tiden.
 

Voyageur

Medlem
Pröva annars economy vet jag :) och satsa pengarna på ett rejält bättre boende på plats. Inte så farligt, om det viktigaste ändå är att komma fram. Hellre 15h i ekonomi och en vecka på riktigt 5 stjärnigt hotell!
 
Toppen