Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

STO-ARN

Medlem
Han berättade i Podden för nån vecka sen att han gick runt i kabinen o kollade om någon tittade på filmen. Och blev lite sur när han inte hittade någon.
Jo, nämnde Filip brukar ju frekventera SK939/SK940 relativt ofta. Dock syntes han ej till häromsistens på traden, när jag flög och faktiskt tittade på "Tårtgeneralen"...
 

palmen

Moderator
Bor inte Foppa i Schweiz numera? Antar att han åker en del antar jag. Undrar om han läser BC så han når Senator status snabbt. "Foppa på milage-run."
Han har väl flyttat dit eller har verksamhet där. Skulle gissa på att oavsett vilken status han har så tog den inte lång tid att få. Stötte på honom på Arlanda i säkerhetskontrollen för något år sedan, då gick han med familjen i vanliga och inte fast track.
 

chazzie

Medlem
Han har väl flyttat dit eller har verksamhet där. Skulle gissa på att oavsett vilken status han har så tog den inte lång tid att få. Stötte på honom på Arlanda i säkerhetskontrollen för något år sedan, då gick han med familjen i vanliga och inte fast track.

Han har glyttat både lekamen och verksamhet dit :)
 

LarsD

Medlem
Han har väl flyttat dit eller har verksamhet där. Skulle gissa på att oavsett vilken status han har så tog den inte lång tid att få. Stötte på honom på Arlanda i säkerhetskontrollen för något år sedan, då gick han med familjen i vanliga och inte fast track.

Nu gick han i fast track iallafall
 
Toppen