Senaste nytt

Ethiopian Airlines besöker Arlanda med Boeing 787 Dreamliner

Jacob

Medlem
Den 20 september besöker Ethiopian Airlines Arlanda med en Boeing 787 Dreamliner. Det är första gången Arlanda får besök av det nya flygplanet.

Flyg ET 714 landar klockan 07.00 från Addis Abeba och avgår igen klockan 21.00 som ET 715.

Även bokningssystemen bekräftar att det är en Boeing 787 som används.

Det verkar för övrigt som man kommer byta från en Boeing 757 till en Boeing 737-800 för resterande flygningar under hösten.
 

Marcus01

Medlem
Låter jätteintressant men jag kommer inte lämna datorn förrän det kommer en del 3 i din "sommarföljetong"......;-)
 

Magino

Medlem
Låter jätteintressant men jag kommer inte lämna datorn förrän det kommer en del 3 i din "sommarföljetong"......;-)

Ja Jacob vad hände med del 3? Den låg upp ett kort tag i söndags om jag kommer ihåg rätt, men försvann ganska snabb. Själv han jag bara läsa hälften för att sedan råka uppdatera sidan och då var den borta :(
Eller har jag drömt allt detta :confused:
 

Palazzi

Medlem
Dock är Jacob lite tydligare med rubrikerna:p

Jag sätter omöjliga rubriker för att kontrollera att redaktörerna läser varenda skriven rad på sidan. Till min besvikelse verkar de ha ett liv även vid sidan om BC.se ;)
 

Jacob

Medlem
Ja Jacob vad hände med del 3? Den låg upp ett kort tag i söndags om jag kommer ihåg rätt, men försvann ganska snabb. Själv han jag bara läsa hälften för att sedan råka uppdatera sidan och då var den borta :(
Eller har jag drömt allt detta :confused:
Man måste rent praktiskt publicera ett reportage för att bilderna ska laddas (så man ser att de ser korrekta ut, vilket man gärna vill). Behövs inte så mycket tid för att göra detta men en del hänger ju så förbaskat mycket här att de hann gå in och börja läsa innan jag klickat bort allt igen. :p Det var varken stavningskontrollerat eller korrläst.

Men reportaget är klart och kommer till helgen.
 

Magino

Medlem
Man måste rent praktiskt publicera ett reportage för att bilderna ska laddas (så man ser att de ser korrekta ut, vilket man gärna vill). Behövs inte så mycket tid för att göra detta men en del hänger ju så förbaskat mycket här att de hann gå in och börja läsa innan jag klickat bort allt igen. :p Det var varken stavningskontrollerat eller korrläst.

Men reportaget är klart och kommer till helgen.

Ja men vad ska ma annars göra en bakissöndag? :D men då blir det ett nytt försök för mig för ännu en bakishelg
 
Toppen