Senaste nytt

Swiss Business rea till Nordamerika

jumbooze

Medlem
http://booking.swiss.com/web/Offers...ASER_SMALL&WT.rem=TSDK_LEFT&country=DK&lang=1

Rea Business till Usa, i P-klass vad jag kan se. 200% till EuroBonus.

Boston from DKK 13'909.-
Chicago (ORD) from DKK 14'609.-
Los Angeles from DKK 18'039.-
Miami from DKK 15'519.-
Montreal (YUL) from DKK 15'469.-
New York (JFK) from DKK 15'659.-
San Francisco from DKK 16'989.-
Tampa from DKK 16'849.-
Vancouver from DKK 18'196.-

Hur kan man boka den här om man skulle vilja lägga till LAX - SAN på slutet?
 

jumbooze

Medlem
Tack :D Nu gillar jag att flyga så jag tänkte få till så många flyg jag kan här. Plus att på Swiss i C blir det ett eller annat glas vin :D
 

Senator

Moderator
LX Business rea till North America

Hej, detta borde vara för alla bolagen inom den nordamerikanska Joint Venture. Om det inte finns ett pris till SAN borde det finnas till Orange County SNA som är samma som LAX. Så SAN borde vara möjligt också.

Jag hade sovit över på LAX :) Hertz har hyrbil på Hilton LAX. Swiss till LAX landar så pass sent att man inte vill köra ens nykter.
 

jumbooze

Medlem
Hittade precis att man kan söka direkt till SAN och hitta flyg via SFO - SAN
(vilket var det jag ville dvs. flyga till rätt sida landet direkt och slippa ORD / NYC)
Lite billigare dessutom.

Kruxet, LX 39 är en Airbus A340-300, har A340 den nya businesskabinen?
 

Senator

Moderator
Det är inte så stor skillnad (bara IFE) mellan A330-300 och A340-300 i C, fast kanske produkten såg redan mer sliten ut på A340-300an tyckte jag. Dock är det som natt och dag i F. Magino har rätt att hela flottan på 15ex A340-300 och 12ex A330-300 har nya C med 1-2-2, 2-2-1 konfigurationen.

Att åka via SFO borde vara bättre. Senast jag åkte till LAX (sept 2011) var Tom Bradley International Terminal (TBIT) kaos. Gillar verkligen inte den. Svårt på tidtabellen ser jag med andra connections som t.ex. BOS/YUL/MIA då den kräver ett stop till och en övernattning. Men om du skall hamstra poäng så spelar det kanske ingen roll :cool:
 
Toppen