Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

trekker

Medlem
Radisson Blu Basel, blivit uppgraderad till något jag inte riktigt ved vad. Hörnrum med balkongdörr, en fåtölj och en nespresso maskin. Gillar hotellet men tycker Radisson är väldigt snikna med att varken inkludera frukost i rummet (som inte var billigt) eller för guldmedlemmar, i och med att jag oftast äter väldigt lite frukost (läs dricker en kopp kaffe) tycker jag att 32 CHF är ett rån.
20181009_171551.jpg 20181009_173514.jpg 20181009_173519.jpg
 

Dr. Miles

Expert
Radisson Blu Basel, blivit uppgraderad till något jag inte riktigt ved vad. Hörnrum med balkongdörr, en fåtölj och en nespresso maskin. Gillar hotellet men tycker Radisson är väldigt snikna med att varken inkludera frukost i rummet (som inte var billigt) eller för guldmedlemmar, i och med att jag oftast äter väldigt lite frukost (läs dricker en kopp kaffe) tycker jag att 32 CHF är ett rån.
Visa bifogad bild 80306 Visa bifogad bild 80307 Visa bifogad bild 80308

Gratis frukost är enförmån för Radisson Rewards Platinum (f.d. Club Carlson Concierge), inte för Gold så det är inte så konstigt att Gold medlemmar inte får det.
Radisson Rewards™ Benefits - Club, Silver, Gold & Platinum
 

trekker

Medlem
Gratis frukost är enförmån för Radisson Rewards Platinum (f.d. Club Carlson Concierge), inte för Gold så det är inte så konstigt att Gold medlemmar inte får det.
Radisson Rewards™ Benefits - Club, Silver, Gold & Platinum
Det vet jag mycket väl. men det ändrar ju inte uppfattningen att Radisson Blu är snikna med detta. Det gör ju tyvärr för Radisson att jag alltid väljer Hilton för Radisson när jag kan välja, i Basel finns inget Hilton.
 
Toppen