Senaste nytt

Restauranger där personalen inte känner till Eurobonus-samarbete

Samosaguas

Medlem
Här är länken för efterregistreringen: SAS EuroBonus

Min erfarenhet är att det fungerar utmärkt att registrera i efterhand. Vissa ställen där jag vet att det aldrig fungerar frågar jag inte på längre utan går direkt på efterregistrering efter 8 dagar.

Angående Nalen så fungerade det utmärkt tidigare men helt plötsligt var skyltarna för Eurobonus borta och personalen sa att samarbetet upphört. Dock finns de kvar på portalen och efterregistrering fungerar.
 

AABack2ARN

Medlem
Japp, tyvärr. Det framgår rätt tydligt i deras villkor. Och ja, jag har försökt någon gång och det har varit tvärnej. Även när personalen fick mitt kombinerade kort och glömde bort att slå in EB-numret så var det för sent när de väl hade slagit ut notan. Och då upptäckte de ändå felet själva direkt på plats.

Då kom jag dessvärre ihåg rätt :( Fick en liten förhoppning helt plötsligt...
 
I Stockholm har jag bara testat det på Duvel Café, kyparen hade ingen koll. Gick bra att registrera i efterhand.

På Drumbar i Malmö har personalen mest sett ut som fågelholkar när jag fört det på tal. Dock lyckats få det automatregistrerat en gång och har efterregistrerat ett par gånger till utan problem. Ungefär samma på Siesta (också Malmö). På Bouchon var det inga bekymmer, väl insatt servitris.
 

danielhog

Medlem
Personalen på Räkan var helt ovetandes men gick med på att testa att dra eurobonuskortet i den mobila terminalen och det blev ett rött kryss ”gäller ej här”. Sen betalade vi som vanligt med kreditkort och poängen var inne på eurobonuskontot kort senare.
 

011430121

Medlem
Personalen på Räkan var helt ovetandes men gick med på att testa att dra eurobonuskortet i den mobila terminalen och det blev ett rött kryss ”gäller ej här”. Sen betalade vi som vanligt med kreditkort och poängen var inne på eurobonuskontot kort senare.
Om det är Räkan på Vasagatan i Stockholm så äter vi lunch rätt ofta på det ställer, jag hade ingen aning om man kan få EB poäng.
 

danielhog

Medlem
Om det är Räkan på Vasagatan i Stockholm så äter vi lunch rätt ofta på det ställer, jag hade ingen aning om man kan få EB poäng.

9255D169-0FE9-40CF-B8C0-5F02827ED3AC.png


Eller som SK IT använder som slang ”Räken” :)
 
Toppen