Senaste nytt

Sökes bonusresa till Bali

Oh la la!!
Resan nu bokad, ARN-SIN-DPS-SIN-ARN med Singapore airlines i business för familjen.
24/7 - 5/8 enl Magnus förslag:)
Fick också tala med Kristina som nämns flitigt i forumet.
Lite star struck så jag missade att be henne seata oss;)
Nu blir det att googla boenden, tips är välkomna!
Härligt.

Måste själv också bestämma mig var jag vill bo o vad som ska besökas. Är ju rätt oklart hur man vågar boka på Gilliöarna redan nu. Vet ju inte hur mycket de hinner bygga upp där osv. efter jordbävningen.
 

palmen

Moderator
Oh la la!!
Resan nu bokad, ARN-SIN-DPS-SIN-ARN med Singapore airlines i business för familjen.
24/7 - 5/8 enl Magnus förslag:)
Fick också tala med Kristina som nämns flitigt i forumet.
Lite star struck så jag missade att be henne seata oss;)
Nu blir det att googla boenden, tips är välkomna!
Grattis till bokningen. Att ni "glömde" att seata er spelar ingen roll, du kan ringa upp igen och be dom göra detta, om du inte kan lyckas göra det själv via manage my bookin på singapores hemsida.

Här finns lite förslag på länkar att läsa i forumet angående boende på Bali
10 Nätter på Bali, Hotell? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Tips om bra boende i Sanur eller Nusa Dua på Bali | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Bali med omnejd - tips på aktiviteter, dykning och hotell/resorts | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Hilton Bali resort eller Conrad Bali? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Lägger med min "semi-live" rapport för min resa till Bali för lite drygt 2 år sedan, finns en hel del om hotellen jag valde att bo på men du kan få scrolla lite bland inläggen då mycket rör själva flygandet också
[SEMI-LIVE]Reserapport: Att flyga 5 olika First Class på samma bokning | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Fortsätt gärna diskussion om var ni ska bo och vilka aktiviteter som finns i trådarna ovan, eller skapa en ny tråd om det är ett ämne som inte avhandlats. Blir lättare framöver att hitta informationen än att den göms i denna tråd för en bonusresa.
 

maba

Medlem
Härligt.

Måste själv också bestämma mig var jag vill bo o vad som ska besökas. Är ju rätt oklart hur man vågar boka på Gilliöarna redan nu. Vet ju inte hur mycket de hinner bygga upp där osv. efter jordbävningen.

Vi var på Gili Meno för tre år sedan och det var en av våra största besvikelser ever. Vi bokade en vecka men det hade räckt med två dagar, det fanns inte mycket att göra och dessutom var stränderna skitiga med en massa bråte som ingen tog hand om. Vi gick runt ön på under timmen när vi ville aktivera oss, det mest positiva var en trevlig restaurang som serverade god fisk och där det jobbade en trevlig kille som hade kört lastbil i Göteborg :). Förmedlar bara våra intryck av Gili Meno men det finns säkert folk med andra uppfattningar.
 
Kul! Även jag kommer flyga till Bali, dock med ett pitstop ett par dagar i Singapore. Min rutt ser ut som följande:
ARN-SIN med Singapore Airlines (mellanlandning Moskva)
DPS-BKK-ARN med Thai Airways.

Ska försöka uppgradera till first, saknar dock poängen just nu.

Många här på forumtet har skrivit om hotellet Bali Sofitel Nusa Dua, verkar vara ett riktigt trevligt hotell!
 

palmen

Moderator
Kul! Även jag kommer flyga till Bali, dock med ett pitstop ett par dagar i Singapore. Min rutt ser ut som följande:
ARN-SIN med Singapore Airlines (mellanlandning Moskva)
DPS-BKK-ARN med Thai Airways.

Ska försöka uppgradera till first, saknar dock poängen just nu.

Många här på forumtet har skrivit om hotellet Bali Sofitel Nusa Dua, verkar vara ett riktigt trevligt hotell!
De flighter du har bokat har inte First, det går ju dock att boka om till andra rutter som har First.
 
Toppen