Senaste nytt

Har poängen från Avis kommit?

Hafermann

Medlem
När senaste mailet med poängsaldo från Eurobonus kom så råkade jag kolla sammanställningen över intjänade poäng de senaste 12 månaderna och såg att under "Hyrbil" hade jag tjänat 121000 poäng. Detta kändes ju inte rätt då det borde vara en multipel av 10000, så jag gick tillbaka och kollade mina poängaktiviteter och ser att jag endast fått 1000 poäng för en hyra (så långt tillbaka som januari 2018... får hoppas att det inte finns något preskriptionsdatum).

Jag vet att någon postade en bra Avis-retroregistreringsguide när första 10k-kampanjen kom, men hittar inte den posten nu. Någon som lättillgängligt sitter på en länk till den?

Maila adressen nedan, så går du hjälp. De är lite sega med svar, men det har funkat när det strular för mig. customerservice.scandinavia@bsc.avis-europe.com
 

Melin

Medlem
Efter ovanstående inlägg, så insåg jag att det bara hade kommit in 1000 poäng istället för 6,5k så har precis slängt iväg ett mail :(. Hoppas att det löser sig snabbt.
 

Canadien

Medlem
Efter ovanstående inlägg, så insåg jag att det bara hade kommit in 1000 poäng istället för 6,5k så har precis slängt iväg ett mail :(. Hoppas att det löser sig snabbt.
6.5k-kampanjen gäller väl endast för hyror utförda 1 Okt - och framåt?

2. Only valid for reservations taking place between 1st September – 31st October 2018 and rentals taking place between 1st October 2018 – 30th April 2019
 
6.5k-kampanjen gäller väl endast för hyror utförda 1 Okt - och framåt?

2. Only valid for reservations taking place between 1st September – 31st October 2018 and rentals taking place between 1st October 2018 – 30th April 2019
Nja var det inte en av kampanjerna dom ändrade efter någon dag eller hade två samtidigt igång 10k och 6.5k. Och vi på bc såg inget som särskilde dom ifrån i varandra när vi grotta djupare i bokningarna. Men att Avis meddelade att det som bokats på 10k skulle få 10k
 

Hafermann

Medlem
6.5k-kampanjen gäller väl endast för hyror utförda 1 Okt - och framåt?

2. Only valid for reservations taking place between 1st September – 31st October 2018 and rentals taking place between 1st October 2018 – 30th April 2019
Är det någon som har printscreen på villkoren för den senaste kampanjen (6500p), så som de var från början när den kom. Sen dök det ju upp t.ex begränsningar i antal hyror, dessa fanns ej från början.
 
Toppen