Senaste nytt

Inofficiellt BC träff Stockholm, Torsdag 27e september 2018

Tonton

Medlem
Får ändra mig till kommer inte. Jobbresa till södra delarna av Sverige kallar... Landar på BMA 19:15, så missar tyvärr hela eventet :(
 

Hachans

Medlem
Får ändra mig till kommer inte. Jobbresa till södra delarna av Sverige kallar... Landar på BMA 19:15, så missar tyvärr hela eventet :(

Men va fan. Planeringen människa! :D

Är det satt någon starttid? Jag är rätt flexibel men man vill ju inte sitta och mogna i takt med vinet själv...
 

palmen

Moderator
Men va fan. Planeringen människa! :D

Är det satt någon starttid? Jag är rätt flexibel men man vill ju inte sitta och mogna i takt med vinet själv...
Mitt mål är att vara där till ca 16. Nu verkar det ju som att vi inte ska ha vädret helt med oss imorgon tyvärr, men det löser vi.
 

Tonton

Medlem
Jag kommer. Blir nog närmare kl. 17. Någon som vet smidigaste sättet att ta sig dit kommunalt från Liljeholmen?

Tvärbanan till Solna stationen (om den nu rullar...). Därifrån går du antingen på 15-20 min, alternativt tar buss 176/177 som stannar vid Järva Krog. Skulle gissa på att bussen tar cirka 5 min.
 

palmen

Moderator
Jag kommer. Blir nog närmare kl. 17. Någon som vet smidigaste sättet att ta sig dit kommunalt från Liljeholmen?
Min tanke var att ta pendeltåget till Ulriksdal/Solna och sen gå där ifrån (tar ca 15 minuter från Solna). Problemet nu är ju att det väntas regn och då går jag inte gärna den biten.

Enligt sl.se får jag upp följande förslag på resa från liljeholmen (lättast är att söka själv och sedan klicka på alternativen för att se var man ska byta.
Winery ligger som sagt precis bredvid Järva Krog där många bussar stannar.
upload_2018-9-26_10-14-4.png
 
Toppen