Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

LPC123

Medlem
Tjenare från SK547. Just lämnat Kastrup prio boarding funkade bra och varma handdukar inna lunch. Bra gjort SAS.
 

Attachments

  • 4A2A72A4-CA86-4D09-99DB-963262CE5377.jpeg
    4A2A72A4-CA86-4D09-99DB-963262CE5377.jpeg
    40,9 KB · Visningar: 270
Hälsningar från en lätt försenad SK939 som idag gick med OY-KBD vilket medförde en mindre Plus kabin och frågan av SAS om man ville flytta ner till Go, EU-261 = 400€, vilket jag nappade på :)

Jag har fått i mig några mikkeller och såhär rankar jag dom:
1: WPS No. 3
2: WPS No. 2
3: Northern trails 2
4: WPS No. 1

Tror jag ska avsluta den här resan med en alkoholfri eller northern trails och en påse chips.
Trevlig helg !
 
Last edited:

palmen

Moderator
Hälsningar från en lätt försenad SK939 som idag gick med OY-KBD vilket medförde en mindre Plus kabin och frågan av SAS om man ville flytta ner till Go, EU-261 = 400€, vilket jag nappade på :)

Jag har fått i mig några mikkeller och såhär rankar jag dom:
1: WPS No. 3
2: WPS No. 2
3: Northern trails 2
4: WPS No. 1

Tror jag ska avsluta den här resan med en alkoholfri eller northern trails och en påse chips.
Trevlig helg !
Även business borde ju utökats med 8 platser, fanns det ingen möjlighet att flytta dit istället?
Så länge man får en vettig plats i GO är det ju värt pengarna att flytta ner dit
 
Även business borde ju utökats med 8 platser, fanns det ingen möjlighet att flytta dit istället?
Så länge man får en vettig plats i GO är det ju värt pengarna att flytta ner dit

Det var fullt i business. Jag hade nog inte uppgraderat om det fanns plats iom dagflyg (hoppas mitt bud på C hem från ORD ska accepteras så då täcker ersättningen jag fick för Go nu Business hem )
Ja jag sa att jag vill ha fönster eller gång om jag skulle flytta ner i Go och det löste dom, jättetrevlig och hjälpsam personal i service desk :)
 
Last edited:
Toppen