Senaste nytt

Önskar tips på bokningskod hos Best Western

apknug

Medlem
Kod? beroende på vart du tänker bo finns diverse erbjudanden t.ex https://www.bestwestern.co.uk/summer i USA funkar ofta A A (motormännen)
A A , eller anonyma alkoholister är man ju del av i smyg, men fan inte har man fått nån rabatt i minibaren på best western för det ....

Där emot tipple a, AAA, har ofta 10% överallt på walk in rates, nästa gång jag bilar i USA ska jag fixa ett medlemskap, om jag inte är för full.
 

Homer

Medlem
A A , eller anonyma alkoholister är man ju del av i smyg, men fan inte har man fått nån rabatt i minibaren på best western för det ....

Där emot tipple a, AAA, har ofta 10% överallt på walk in rates, nästa gång jag bilar i USA ska jag fixa ett medlemskap, om jag inte är för full.

Nåja, jag skrev också (motormännen), och nej det skulle aldrig falla mig in att skriva motorhenen.

Många USA hotel har ett BW Rewards Last Minute Special Rate som brukar dyka upp några dagar innan
och kan vara bättre än AAA, därför stor fördel att AAA är flexibelt.

För övrigt är det bättre att vara ett känt fyllo än en anonym alkolist.
 
Just det... borde så klart ha skrivit att det primärt är i Sverige det gäller.
Scandic har ju sina FG2 och HLIMITED som man kan prova med. Tänkte om BW har något liknande.
 

Homer

Medlem
Best Western Hotels and Resorts - Mastercard
Som innehavare av Mastercard får du 10% rabatt på Best Available Rate på vardagarna (söndag-torsdag) och 20% rabatt på Best Available Rate på helgerna (fredag-lördag)
på Best Western Hotels & Resorts i Norden och Baltikum (Sverige, Norge, Danmark, Island, Finland, Polen, Lettland och Litauen). Rabatten gäller i mån av plats och ett begränsat antal rum per hotell.
För att få din rabatt, uppge alltid ditt kundnummer 01511940 när du bokar.


Skriv in 01511940 där det står Bokningskod Företag inte där det står kampanjkod
 
Best Western Hotels and Resorts - Mastercard
Som innehavare av Mastercard får du 10% rabatt på Best Available Rate på vardagarna (söndag-torsdag) och 20% rabatt på Best Available Rate på helgerna (fredag-lördag)
på Best Western Hotels & Resorts i Norden och Baltikum (Sverige, Norge, Danmark, Island, Finland, Polen, Lettland och Litauen). Rabatten gäller i mån av plats och ett begränsat antal rum per hotell.
För att få din rabatt, uppge alltid ditt kundnummer 01511940 när du bokar.


Skriv in 01511940 där det står Bokningskod Företag inte där det står kampanjkod

Perfekt!
Tack så mycket!
 
Hittar även... :

Helgrabatt 20% fredag till söndag!
Inga planer för helgen? Kom till oss på en härlig hotellhelg. Vi har specialpriser varje helg - under 2018! Boka här för att få vårt bästa pris. 20% rabatt per natt på helger (fre-sön) när du använder kampanjkoden "WEB18".

I Skandinavien hittar du mer än 100 destinationer, centralt belägna i storstäder samt idyller på landsbygden. Alla våra hotell är privatägda och varje hotell har sin egen unika karaktär och charm - så det finns något för alla.

Erbjudandet gäller ett begränsat antal rum på varje hotell - först till kvarn gäller.

Använd bokningsrutan högst upp på denna sida för att få rabatten.

Ange bara:

  • Önskad stad
  • Önskad tid
  • Antal personer
  • Rabattkod "WEB18" i fältet under priskod
  • Klicka på "Hitta mitt hotell”
 
Toppen