Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

4EE754A3-7FB6-43D1-99D9-FCF5F6C1766D.jpeg


Är väl egentligen inte SAS fel men så här såg kön till ”Fast” Track ut för en stund sedan på ARN T4, kö till rulltrappan...
 

TasselT

Medlem
Visa bifogad bild 79784

Är väl egentligen inte SAS fel men så här såg kön till ”Fast” Track ut för en stund sedan på ARN T4, kö till rulltrappan...
Borde man inte sätta upp skyltar som talar om beräknad kötid i både fasttrack och vanliga kön ?
Nackdelen med T4 Arlanda är ju att man inte kan se båda köerna samtidigt och bedöma själv vilken som är snabbast.

/ TT
 
Jag har under de senaste två veckorna tagit morgon planet från CPH till London tre gånger med SAS och har upptäckt att det är inte SAS som flyger denna sträcka, utan en lokalt danskt bolag. Det finns väl ett skäl att man väljer SAS istället för andra alternativ, vill jag ha en flight av ett museum flyg så bokar jag detta på en flyg show, inte en reguljär flight. Dessutom är det så lite benutrymmet att jag inte ens kan fälla ner mitt Brick bord, knän är i vägen.
Flighten utfördes av DAT... en gammal MD-82 tror jag. Jag har nu bokat om alla flyg mellan cph och London till BA.
Jag inser att det stod på bokningen, men det är något jag aldrig kollar. Om SAS måste ta in extra kapacitet ( förstår att man måste göra det när något går fel) så kan man väl försöka ta något som är lik värdigt
 

Vax

Medlem
Nu blir jag riktigt trött... igen.

Åkte sista leget med en atr72 mellan cph och got ikväll.

Är diamond och åker plus. Själv klart räknar man att prio taggen på bagaget skall fungera även om det nästan aldrig kommer först ut på bandet...

Men när man väljer att lämna prio bagage kvar i Köpenhamn blir jag riktigt sur på riktigt. Någon bättre, läs mycket, hantering kunde man ha.

Dock cred igen till de två herrar i bagage claim disken. Den ena visste sedan innan vad jag hette och som vanligt ett bra bemötande.

Dock bekräftade de att det vara bar mitt bagage som inte fick plats.

Tycker det är riktigt dålig

Vax
 
Toppen