Senaste nytt

Reseskildring Vancouver, British Airways First A380

flierman

Medlem
Trevligt, ser grymt ut.

Synd bara att så många fotar med mobiler och inte en riktig kamera, motiven förtjänar att bli så mycket snyggare än de blir med mobilkamera. :)
 

flierman

Medlem
De flesta begränsas inte av tekniken numera. Klart jag kan ta mycket bättre bilder med min systemkamera, men att ta en bild här och nu är ofta viktigare och då vinner mobilen.
Man kan ju ha en ruskigt bra kompaktkamera. De flesta mobiler tar ju urusla bilder så fort de ska visas på en skärm större än mobilen.
 

agehall

Medlem
Man kan ju ha en ruskigt bra kompaktkamera. De flesta mobiler tar ju urusla bilder så fort de ska visas på en skärm större än mobilen.
Du ska fortfarande vara kompetent nog att använda den rätt. Det är inte helt enkelt att ta bra bilder oavsett utrustning. Vi har några här på forumet som är grymma på att fotografera, men tillhör man inte den kategorin spelar utrustningen fortfarande ganska liten roll.
 

Alf

Medlem
Jag tycker gott att det räcker med att bilderna som tas för att läggas in i forumet duger om dessa tas med en mobilkamera. Man skall inte ställa krav på att man skall vara i närheten av en proffsfotograf för att lägga in bilder på forumet. Om vi ställer krav på proffskvalitet på bilderna så törs ingen lägga in bilder i sina inlägg.
 

CJR

Medlem
Tack för fin rapport! Flög F med dem till USA förra året och upplevde den unga kabinpersonalen på ditresan som något korta i tonen och ointresserade. På hemvägen var det äldre och erfarna damer som hade mer engagemang som jag upplevde det. Trots nattflygning med mestadels sömn så var det bättre service totalt.
 
Toppen