Senaste nytt

Qatar flyger A350 till Stockholm med Q Suite från oktober 2018

squeezen

Medlem
Bingo! Tömde mitt Privilege Club-konto i juni (efter devalveringen) och är inbokad på QR172 efter 28 oktober 2018 för 1 x Qmiles. Ett litet plåster på såren måste jag tillstå :)
Ja den är ju lite smidigare än min. Jag drar först till doha, för att flyga till new york sen. (CPH-DOH är väl numera 777 i 2-2-2) bara för att åka till new york i qsuiten...
 

toer00

Medlem
Samma här uppbokad tom påsk 2019 (SQ till Japan / Singapore) iofs inte betalat SQ ännu...
Men en 2-4-1 kanske leder till att man byter ut 2 dagar i SIN mot 2 dagar i DOH.... :D??? .

Men QR skriver i sitt pressmeddelande att de har "branschens första dubbelsäng"... ?? en SQ har ju dubbelsäng på deras nya 380 också...
Inbokad på en sådan SIN-LHR-STO just påsken 2019. Så kanske behåller den ändå..??, SIN är nog roligare att stanna i än DOH...?? ;)
 

Dr. Miles

Expert
Men QR skriver i sitt pressmeddelande att de har "branschens första dubbelsäng"... ?? en SQ har ju dubbelsäng på deras nya 380 också...
Inbokad på en sådan SIN-LHR-STO just påsken 2019. Så kanske behåller den ändå..??, SIN är nog roligare att stanna i än DOH...?? ;)
Kanske de menar "i Business class"?

Singapore Ailrines första dubbelsäng var i deras Suite (First class) på Airbus A380.
Singapore Airlines nya Business class med dubbelsäng kom den nyheten i nov 2017, är den redan i trafiken?

First look Singapore Airlines new Airbus A380 business class seats - Australian Business Traveller
 
Toppen