Senaste nytt

Söker: 2-4-1 resa till Asien

MrC

Medlem
Jag kan inte söka mer idag på Award Fares, sökt över 100 sökningar idag...
Hittar inget passande First hem, du vill inte åka Air China...

Fastnar lite i tankarna för hemresan så hittar inget bra just nu :(

Ingen fara, är väldigt tacksam gör hjälpen. Det lutar åt att jag bokar hemresan i Business enligt ditt förslag och eventuellt ändrar om det dyker upp något i first
 
Ingen fara, är väldigt tacksam gör hjälpen. Det lutar åt att jag bokar hemresan i Business enligt ditt förslag och eventuellt ändrar om det dyker upp något i first
Ja du har denna som går senare datum än första förslaget som baserades på tidigare datumen.

25/4 SIN-ICN
upload_2018-9-9_19-1-25.png


25/4 ICN-FRA
upload_2018-9-9_19-1-54.png


25/4 FRA-ARN
upload_2018-9-9_19-3-44.png
 

InTheWind

Medlem
Jag å andra sidan tycker Thai F är i klass med de andra bolag jag åkt med, har i och för sig bara två flighter med Thai. Jag gillar deras service, även om man ibland måste säga till mer än två gånger. Å andra sidan är jag inte av de som måste bli tilltalad med namn, jag nöjer mig med fyra eller fem caviarserveringar.
Jag gratulerar till antalet gillanden av din kommentar vilka förefaller representativt för medlemsgruppen, mig själv dock exkluderad. I min generation fanns det ett allmängiltigt begrepp som löd "You have overstayed your invitation". Vad hände med den moralen? Den är dock inte generiskt applicerbar på detta forum, och som det förefaller, kan man de facto heller inte avregistrera sig från detsamma - Ett stort och ökande, men aldrig avtagande antal medlemmar verkar vara det credo som syftar att attrahera allt fler annonsörer. "Palmen" med vänner i forum kan säkert bemöta den frågan. Ett eller helst inget svar från en av er är tillräckligt.
 

agehall

Medlem
Jag gratulerar till antalet gillanden av din kommentar vilka förefaller representativt för medlemsgruppen, mig själv dock exkluderad. I min generation fanns det ett allmängiltigt begrepp som löd "You have overstayed your invitation". Vad hände med den moralen? Den är dock inte generiskt applicerbar på detta forum, och som det förefaller, kan man de facto heller inte avregistrera sig från detsamma - Ett stort och ökande, men aldrig avtagande antal medlemmar verkar vara det credo som syftar att attrahera allt fler annonsörer. "Palmen" med vänner i forum kan säkert bemöta den frågan. Ett eller helst inget svar från en av er är tillräckligt.
Vad snackar du om?? Jag tror du måste ha missförstått någonting.
 
Jag gratulerar till antalet gillanden av din kommentar vilka förefaller representativt för medlemsgruppen, mig själv dock exkluderad. I min generation fanns det ett allmängiltigt begrepp som löd "You have overstayed your invitation". Vad hände med den moralen? Den är dock inte generiskt applicerbar på detta forum, och som det förefaller, kan man de facto heller inte avregistrera sig från detsamma - Ett stort och ökande, men aldrig avtagande antal medlemmar verkar vara det credo som syftar att attrahera allt fler annonsörer. "Palmen" med vänner i forum kan säkert bemöta den frågan. Ett eller helst inget svar från en av er är tillräckligt.
Blev du upprörd för att jag inte höll med om Thai F eller har du missförstått något?
 
Toppen