Senaste nytt

Singapore Airlines First Class till Osaka via Singapore [Bildrapport]

Patrik_82

Medlem
Jonas kom i F till SIN och hade en anslutning vidare i business samma dag. Vad jag sett så det varit lite olika bud om man kommer in eller inte när flyger vidare i business. Men här verkar det ha funkat.
Samma för mig +1 i slutet av April.
Ankom SIN i F från CPH, skulle flyga vidare till BKK med SQ i business class .
Inga problem att komma in i Private Room.
 

Johan Gott

Medlem
Tack för en fin rapport!

Jag ska själv göra en awardresa (Miles and More) med SQ First SIN-CPH och vidare på samma bokning CPH-ARN med SK ekonomiklass. Har jag som statuslös någon tillgång till lounge på Kastrup då?
 
Jag tolkar det helt tvärt om, dvs att alla är välkomna. Om du har Priority Pass finns det ytterligare lounger du kommer in på.
Välkomna till Mikkeller men tror det menas att man inte är välkommen till nån "gratis" lounge. Såvidare man inte kommer in i SAS loungen med inkommande boardingkort så är svaret troligtvis nej vad jag kan se. Antar att frågeställaren inte har PP-kort eller motsvarande.
 

Johan Gott

Medlem
Välkomna till Mikkeller men tror det menas att man inte är välkommen till nån "gratis" lounge. Såvidare man inte kommer in i SAS loungen med inkommande boardingkort så är svaret troligtvis nej vad jag kan se. Antar att frågeställaren inte har PP-kort eller motsvarande.

Har ingenting aning om sas loungen, hoppas någon annan har svar. Man brukar inte ha access on arrival


Jag misstänkte att jag inte skulle ha tillgång till SAS-loungen men ville undersöka möjligheten eftersom min resa fortsätter till ARN och att det då eventuellt fanns en liten chans att det inte skulle räknas som ”on arrival”.
 

segra

Medlem
Finns det någon chans att komma in i Private room om man anländer med First och sedan vidare med SQ ekonomi?
Har en bokning nästa år men tyvärr inte platser i C till MLE
 
Toppen