Senaste nytt

Medlemsrecension: Lufthansa First Class till Hong Kong och ANA First Class hem

BusinessClass

Redaktör
AV: bnr   Intro Routingen - ARN-FRA-HKG-HND-FRA-ARN Kostade 95K poäng + 2-4-1 voucher och drygt 3900 SEK i skatter och avgifter. Utresa Uniteds kärra - sommartecken på ARN Lunch i First Class Lounge innan Porsche-hyra Lunch i First Class Lounge innan Porsche-hyra Porsche-hyra, riktigt trevlig upplevelse. €99 för 3h, 150km och bensin. Man kan lämna…
 

Brandten

Medlem
Tack för rapport. Jag älskar det här formatet. Kort. Bilder. Text. Vilket iof är raka motsatsen till mitt eget dravvel i mina rapporter.

Hade gärna sett en liknande rapport som denna med Thai och/eller Asiana. Skulle kunna testa det själv såklart men jag kommer aldrig kunna hålla mig så här kort och bra som den här rapporten. :)
 

ajulv

Ny medlem
Takk for god rapport :)

Merk, om «Krug 2004 ombord – trevligt. Dock tveksamt glas.» så er faktisk anbefalinga frå vinprodusentar av champagne akkurat det å bruke kvitvinglas, og helst kaste "fløytene". Sjå artikkel på Vogue eller Decanter (vinmagasin)
 

bnr

Medlem
Fantastiskt fina bilder, men jag saknar en recension.

Mvh Henrik
Tack! Min idé med denna rapport var att hålla mig till bilder. :)

Tack för rapport. Jag älskar det här formatet. Kort. Bilder. Text. Vilket iof är raka motsatsen till mitt eget dravvel i mina rapporter.

Hade gärna sett en liknande rapport som denna med Thai och/eller Asiana. Skulle kunna testa det själv såklart men jag kommer aldrig kunna hålla mig så här kort och bra som den här rapporten. :)
Tack! :)

Takk for god rapport :)

Merk, om «Krug 2004 ombord – trevligt. Dock tveksamt glas.» så er faktisk anbefalinga frå vinprodusentar av champagne akkurat det å bruke kvitvinglas, og helst kaste "fløytene". Sjå artikkel på Vogue eller Decanter (vinmagasin)
Tack!
Haha, ja, jag var lite otydlig gällande vad som inte övertygade mig gällande glaset. Diskuterades även i tråden som rapporten ursprungligen postades i. Se nedan.
Anmärkningen gällde främst kvaliteten och storleken på glaset. Typen är absolut ok, definitivt bättre med ett vinglas än ett champagneglas till bättre champagner.
Där är vi på samma sida ;)

Mkt välskriven och intressant reserapport, tack. :)
Tack!
 

JensE

Medlem
ANA håller bra klass på maten i F!
Fick mycket av samma som du åt nu i Augusti.
Som sagt Miyazaki biffen var grym och flygvärdinnan höll på att börja gråta när jag berättade att det var den bästa köttbit jag någonsin ätit i luften.
 
Toppen