Senaste nytt

Inofficiellt BC träff Stockholm, Torsdag 27e september 2018

palmen

Moderator
Detta är ett förslag till att träffas innan SAS After Work Invitation som kommer att vara den 27e september klockan 18.

Mitt förslag är att de som vill kan mötas upp innan för att ta ett glas av valfri dryck och snacka lite, finns flera restauranger i området men tänker att man kanske kan träffas på The Winery och sedan har man ca 1km att gå till SAS huvudkontor i Frösundavik.

Plats: The Winery, Rosenborgsgatan 20 (Järva krog)
Datum: 27/9 2018
Tid: Från 16:00 (det går att komma tidigare om man vill), planerar att lämna vid 17:45 till eventet

Kommer:
palmen +1
Berglund
marsj027
Mattias Holmén
El0
DanielKif
Mrniceguy
Hachans
LSH
NotRyan
bnr
ralfdav
aldrighemma
Paul Odelberg
Mikael Stillman
Vax

Kanske:
henke12


Länk till tråd för SAS eventet
SAS Diamod event Stockholm den 27 september | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

palmen

Moderator
Jag hoppas kunna närvara men har en tandläkartid 16-17 som kan komma i vägen, i så fall måste jag åka direkt till eventet.
 
Jag kommer.

Landar på Arlanda 27/9 kl 14:30 och tänkte då äta en bit på Pontus, kan eventuellt gästa en person.
Samma sak gäller den 28/9, då jag kommer vara på Pontus ca kl 10-11 och kan gästa.
 

STO-ARN

Medlem
Detta är ett förslag till att träffas innan SAS After Work Invitation som kommer att vara den 27e september klockan 18.

Mitt förslag är att de som vill kan mötas upp innan för att ta ett glas av valfri dryck och snacka lite, finns flera restauranger i området men tänker att man kanske kan träffas på The Winery och sedan har man ca 1km att gå till SAS huvudkontor i Frösundavik.

Plats: The Winery, Rosenborgsgatan 20 (Järva krog)
Datum: 27/9 2018
Tid: Valfritt då man kan vara där från lunch om man önskar, planerar att lämna vid 17:45 till eventet

Kommer:
Tonton
Berglund
marsj027

Kanske:
palmen


Länk till tråd för SAS eventet
SAS Diamod event Stockholm den 27 september | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Nyfiken - För den som "endast är EBG & ej EBD" - vad brukar SAS After Work innehålla...? (F.ö. kan nämnas att "Winery" drivs av en f.d. SAS-purser...)
P.s. Såg nu en annan tråd om Just SAS After Work...
 

palmen

Moderator
Nyfiken - För den som "endast är EBG & ej EBD" - vad brukar SAS After Work innehålla...? (F.ö. kan nämnas att "Winery" drivs av en f.d. SAS-purser...)
P.s. Såg nu en annan tråd om Just SAS After Work...
Första gången de har det under detta namn så ingen som vet.
Tidigare meet & greets kan du läsa om här i forumet (finns 3 trådar för 3 tidigare år har jag för mig). Brukar vara en del höjdare från SAS man kan prata med och annat folk från SAS, någon kortare presentation från Rickard och annat folk, sen är det mingel.
 
Toppen