Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har de börjat snåla med räkorna? Tidigare bilder och av egen erfarenhet på plats så har de tidigare lastat på så att det väller över mackan...
Mycket möjligt...
Så här ser den ut idag - tillräckligt bra för mig:)
Kan gästa till 18:40.

D7669B34-2AE9-44E8-A730-B0F0985BA333.jpeg
 
576B53A8-CF92-4F32-9759-1BA466266010.jpeg


Hej från United Club, LAX Terminal 7. Flög in från Arlanda och ska vidare till Las Vegas om några timmar. Här firar de ”Meet our pilots day”. Tre kaptener och några kvinnor från marknadsavdelningen går runt och minglar i loungen på skönt amerikanskt sätt. Pratade en stund med en av kaptenerna och fick en bagagetag och hans visitkort (in case anything goes wrong, hehe).

Vet inte om det här spektaklet är vanligt förekommande, men jag tycker iallafall det var ett trevligt initiativ.
 
Ett försenat Guten Morgen från Senator MUC K-piren. Har precis åkt buss (!) till G-gaterna för vidare färd, antar att det var nåt mankemang med tåget, är det vanligt? Tog inte superlång tid men jag hade ju räknat med tåg och kom till min gate precis när boarding inleddes.
Guten Tag från ovan nämnd lounge. Slipper byta pir idag, kom in på K6 och flyger vidare från K10. Är det vid G-gaterna de brukar ha Leberkäse?
 

gusten

Medlem
Godmorgon från ARN T2 Menzies Aurora lounge.
Den här loungen tappar och tappar i service och kvalitet, är här varje Måndag morgon.
Kaffemaskinerna så gott som alltid trasiga, rörig service och diskplock.
Dålig start på dagen tyvärr.
 

mha321

Medlem
Lyckats hålla mig borta från flyget i 1 1/2 månad -- skönt med semester! Nu kör vi igång igen, med två korta den här veckan och en längre nästa.

Men vafan. De har sabbat Arlanda *ännu mer*, med att ta bort den "långa vägen" man tvingades igenom i taxfree och ersatt den med en ännu längre väg. Hur långt får fientligheten mot de som vill ha en effektiv resa gå?

Nåja, tillbaks till potatis-och-purjulök-soppar-i-T5-loungen. Man känner sig som hemma!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen