fortfarande inte fått poäng för en stay i Januari.
Ringde det nummer står uppe i högerhörnet på
SAS - erbjudanden och rabatter på hotellbokning. Mer än hundratusentals hotell över hela världen
Personen verkade jobba på vanliga hotels.com och fattade ingenting och bad mig ringa numret till SAS, jag sade att detta nummer stod via sas versionen av hotels.com. En oändling slinga av vidare-skickningar och nya tel nummer gjorde att jag inte pallade mer.
Mailade Diamant supporten som svarade:
Hej Squeezen
Trevligt att höra från dig.
Om du bokar en eller flera hotellnätter genom vårt sammarbete med Hotels.com så tjänar du poäng ca. 6 veckor efter att du har bott på hotellet, forutsatt att du uppgav ditt EuroBonus nummer när du bokade.
Det är inte möjligt att registrera saknade poäng för dessa bokningar på efterhand.
Jag är ledsen om vi inte uppfyllde dina förväntningar den här gången men jag hoppas att vi kan göra det nästa gång.
Vill passa på och önska dig en bra dag.
Haha, ganska patetiskt svar. Jag svarade och bad dem återkomma med lösning istället...