Senaste nytt

Workshop Nybörjare Stockholm: Lördag 2018-SEP-01

Av olika anledningar så kommer jag tyvärr inte erbjuda deltagande via länk under workshopen. Man måste vara på plats för att kunna delta.

Finns det tillräckligt stort intresse för en workshop igen vid senare tillfälle går det säker att lösa.
Men detta tar vi inte här utan senare i en annan tråd!

Har ni ev frågor m.m. så skicka det på PM och inte här i tråden, tack.
 
Av olika anledningar så kommer jag tyvärr inte erbjuda deltagande via länk under workshopen. Man måste vara på plats för att kunna delta.

Finns det tillräckligt stort intresse för en workshop igen vid senare tillfälle går det säker att lösa.
Men detta tar vi inte här utan senare i en annan tråd!

Har ni ev frågor m.m. så skicka det på PM och inte här i tråden, tack.

Trist för oss som har 90 mil till Sthlm.
Vi kanske måste fixa en träff i norra Sverige med andra ord.
 

agehall

Medlem
Trist för oss som har 90 mil till Sthlm.
Vi kanske måste fixa en träff i norra Sverige med andra ord.
Rent krasst tror jag det blir sämre för alla att köra via videolänk med några deltagare tyvärr.

Jag har gjort likande övningar med enskilda individer inför bokningar och det jag kan förmedla på ett par timmar över ett konfernsbord skulle ta dagar att göra via länk.
 

AndersSt

Medlem
Rent krasst tror jag det blir sämre för alla att köra via videolänk med några deltagare tyvärr.

Om man ska deltaga aktivt i en workshop över Internet tror jag absolut att du har rätt. Men det skulle säkert vara lärorikt ändå att bara få titta och lyssna på vad som sägs. Hoppas att jag får möjlighet att vara med någon gång framöver.
 

agehall

Medlem
Om man ska deltaga aktivt i en workshop över Internet tror jag absolut att du har rätt. Men det skulle säkert vara lärorikt ändå att bara få titta och lyssna på vad som sägs. Hoppas att jag får möjlighet att vara med någon gång framöver.
Den tiden är troligen bättre spenderad på att läsa inlägg på BC och FlyerTalk. Jag har sett rätt hemska exempel på hur videokonferenser sänker produktiviteten på båda sidor. Ska det göras så ska man ha en väl fungerande presentation som kan hållas oavsett var publiken befinner sig. Workshops remote tror jag inte alls på.
 
Toppen