Senaste nytt

SPG - Förändringar inom programet

hg1980

Medlem
Om jag inte har ett konto på Marriott så antar jag att jag behöver skaffa ett innan 18 augusti då?
Tror inte det, har förstått det som att vi alla kommer få ett nytt kombinerat konto, oavsett hur många konton man haft innan:

Starting in August, you will be notified to combine your accounts into a single account with one number, one status and one points balance.
 

BAS

Medlem
Fick precis SPG Gold via Amex Platinum. Länkade nu till Marriott och Marriott Gold. Blir intressent att se ifall nya statusen imorgon konverteras till Gold (från SPG Gold) eller Platinum (från Marriott Gold).
 

henrik l

Medlem
Fick precis SPG Gold via Amex Platinum. Länkade nu till Marriott och Marriott Gold. Blir intressent att se ifall nya statusen imorgon konverteras till Gold (från SPG Gold) eller Platinum (från Marriott Gold).

Om systemet jobbar snabbt borde du komma upp till det gamla Marriott Gold som ger allt det man vill åt, samt att du nästa år ligger på det nya platinum (gamla Gold, dit man kvalar på 50 nätter). Annars får du skriva och gnälla på dem. Tror att det är bäst att börja med SPG, om dom finns kvar.
 
Toppen