Senaste nytt

Har poängen från Avis kommit?

agehall

Medlem
Måste verkligen alla rapportera när poängen kommer in? Det är inte speciellt användbart eftersom vi nog sedan länge konstaterat att poängen från denna kampanj verkar trilla in förr eller senare - snarare fyller det upp tråden med en massa inlägg som ökar bruset. Jag har gått igenom mina egna hyror och alla poäng verkar ha kommit in även om det varierat hur lång tid det tagit, så om folk bara ger sig till tåls och inser att det inte är en helt automatisk rutin bakom det hela så lär nästan alla få sina poäng utan att göra något.
 

DanielKif

Medlem
Måste verkligen alla rapportera när poängen kommer in? Det är inte speciellt användbart eftersom vi nog sedan länge konstaterat att poängen från denna kampanj verkar trilla in förr eller senare - snarare fyller det upp tråden med en massa inlägg som ökar bruset. Jag har gått igenom mina egna hyror och alla poäng verkar ha kommit in även om det varierat hur lång tid det tagit, så om folk bara ger sig till tåls och inser att det inte är en helt automatisk rutin bakom det hela så lär nästan alla få sina poäng utan att göra något.
Håller med, och det som verkligen inte alla behöver rapportera är när man INTE fått poäng.
 

chazzie

Medlem
Håller med, och det som verkligen inte alla behöver rapportera är när man INTE fått poäng.

Det är väl det som var ytterst darrigt förut, men sen började de komma varje lördag och efter det måndagar och nu... onsdagar eller torsdagar :) Håller dock med att det kan räcka att vädra sin oro över icke ännu inkomna poäng, vilket var det som gjordes först. Har någon fått för samma datum så svarade vederbörande så klart "jag har fått för helgen XX/XX", men det innebär inte att man behöver göra det varenda gång poäng kommer in :cool:
 
Mina 7500p är iaf korrekta då jag bokade efter 10000p kampanjen gick ut den 15 april. Tror ordinariekampanj ger 3000-7500p beroende på bilkategori och hyreslänga i mitt fall hyrde jag en vecka
 
Toppen