Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

011430121

Medlem
Alltså, Frimis, vilket skräp. Det är nog det absolut sämsta hotellet i Linköping om du frågar mig.
100 meter till de personer som jag besökte
Har de bytt ut de lövtunna madrasserna och kuddarna samt installerat ljudisolerade fönster?
Tunna kuddar, hade fönstret helt öppet, är van att sova i trafikbrus, bor vid en mycket trafikerad gata i Stockholm och många krogar i närheten, ”raggarbilsstråk” 40 meter från sovrumsfönstret, man vänjer sig.
Har Scandic City i Linköping AC?
 

agehall

Medlem
100 meter till de personer som jag besökte
Skulle du till vårt HQ eller?? :)

Tunna kuddar, hade fönstret helt öppet, är van att sova i trafikbrus, bor vid en mycket trafikerad gata i Stockholm och många krogar i närheten, ”raggarbilsstråk” 40 meter från sovrumsfönstret, man vänjer sig.
Låter som inget ändrats. Jag hade en natt där mitt i vintern och fick förmånen att både höra bussarna och fönstret som skallrade.

Har Scandic City i Linköping AC?
Har aldrig bott där, men det byggdes ju som ett Hilton, så chansen är väl större även om jag nog inte skulle ge det mer än 50% chans.
 

aruba1

Medlem
Blev till slut Jakarta AirPort Hotel pga att vi måste checka senast 5:15. Vi har en del sopor utanför vårt fönster (rum 18) men vi tittar förstår mest på plattan
f1adc807a024d07dd6f76e1f0f2f8328.jpg
 
Toppen