Senaste nytt

När? Nybörjar Workshop Göteborg

Hej alla nya och gamla medlemmar.

Då anmälningarna för den planerade Göteborgs Workshopen inte blivit tillräckligt så frågar jag er som skulle vara intresserade av att närvara på en sådan Workshop, vilket datum som är bäst.

Via denna länk kan ni rösta på vilka av datumen som passar er bäst.
Rösta på alla datum som funkar för er!

Datum är inte bestämt än, det hela beror på lokal och intresse.

Kostnader för mig till och från Göteborg och ev andra kostnader för lokal får deltagarna dela på.
Vi har lokal 2 av dom föreslagna datumen i länken ovan.
Väljer vi något annat datum än dom kan jag hyra lokal med då blir deltagare summan högre.
Kostnad för lokal ligger på ca 2000+- vad jag kan hitta.
Har ni något eget förslag får ni gärna föreslå det :)

Jag tänkte försöka dra ihop en workshop för nybörjare, verkade även vara ett visst intresse från Göteborg.

Det är inte en tanke eller plan att detta ska vara något som "tar över" dom workshops som @Dr. Miles brukar hålla.
Tanken med denna workshop är att vi ska försöka täcka upp dom grundläggande sakerna, tankarna tillvägagångssätten för EuroBonus award resor och EuroBonus poäng.
I början när man snöar in på detta med EuroBonus poäng och award resor så kan det bli mycket frågor, alla kanske man inte vågar fråga på forumet pga olika anledningar.
Sen kan det lätt bli så att en fråga föder en annan fråga osv.
Det kan även vara så att man har svårt att få sina frågor ner i "rätt" ord, man kanske har svårt att förstå när medlemmar skriver hur man ska göra.
Du kanske är mer praktiskt lagt, som jag. Du förstår lättare om du kan göra det "hands on" men med en hjälpande hand vid sidan och stöttning.
Efter att ha varit på workshops med Dr. Miles några gånger och lärt mig mycket så vill jag gärna dela med mig med min kunskap. Och jag är inte den bästa på att i ord beskriva och förklara saker.
Jag är mer "hands on" :)
Efter att ha hängt här några år som medlem och innan medlem som "smyg läsare" :rolleyes: så vet jag själv att det kan vara lite svårt, "läskigt" att ställa vissa frågor, tankar m.m.
Tanken med workshoppen är väldigt grundläggande och specifikt just för EuroBonus poäng och award.
Det är där min kunskap finns.
Tanken är att vi ska ha högt i tak, inga frågor är för små eller för dumma, och att alla ni som precis börjat jaga poäng eller är i startskedet med att planera er första eb award ska vilja komma.
Självklar så får ni forum "gurus" också komma.
Men tanken är mer riktad till er som inte riktigt vet hur ni ska söka platser, vart ska ni söka, vart ringer ni, vilka kort, award routings m.m.
Vi gör några lossas bokningar, går igenom dom vanligaste sidorna m.m.
Vi går igenom det ni vill och det som känns svårt.

En väldans massa text blev det...
Men hoppas ni förstår vad min tanke är.
Åter igen så är det inte menad som något försök att bli en ny "Dr. Miles"
Bara få dela med mig med kunskap som andra lärt mig genom åren och sprida "ringar" på vattnet.
Sen även kanske minimera alla "samma" frågor som kommer upp på forumet väldigt ofta.
Vi kan säker lösa något så att ni som ev inte kan komma på plats är med via dator.

Jag är inte en bra person att förbereda/göra seminarier däremot kan jag ta emot frågor och svara på/lösa dem på plats.

Förberedelse av deltagare:
  • Varje deltagare tar med sin laptop alternativt surfplatta så att jag kan hjälpa/guida er på plats.
  • Varje deltagare får förbereda frågor som ni vill ställa/lösa.
  • Tiden som krävs är ungefär ca 3-4timmar utan lunch/middag/afternoon tea.
    Dock brukar det va ganska trevligt så det tenderar att dra ut på tiden :)
 
Toppen