Senaste nytt

Workshop Nybörjare Stockholm: Lördag 2018-SEP-01

Fortsättning av diskussion från denna tråd: Nybörjare Workshop Stockholm

Workshop Nybörjare Stockholm
Datum
: Lördag 1 September 2018
Tid: mellan 11:00 - ca 15:00
Plats: Östermalmsgatan 87(A), 114 59 Stockholm
Karta på Google Maps
Tack @El0

Vi kan ju alla mötas vid fontänen vid platsen.

Förberedelse av deltagare:
  • Varje deltagare tar med sin laptop alternativt surfplatta så att jag kan hjälpa/guida er på plats.
  • Varje deltagare får förbereda frågor som ni vill ställa/lösa.
  • Workshop är ca 3-4 timmar utan lunch/middag/afternoon tea.
  • Penna och papper kan vara bra.
Tanken med denna workshop är att vi ska försöka täcka upp dom grundläggande sakerna, tankarna tillvägagångssätten för Euro Bonus award resor och Euro Bonus poäng.
Mer detaljerat kan ni se i första tråden.

Så vill ni komma så skriv här nedan så uppdaterar vi listan vart efter.
ps. Ni som vill delta via dator skriver även det så får ni PM med info.
 

Thornado

Medlem
Jag räknas nog inte längre som nybörjare, men om det finns behov av någon fler person med lite mer erfarenhet som kan hjälpa till att svara på frågor så kan jag troligtvis vara med. September är dock lite för långt fram i tiden för att jag ska våga lova något till 100%.
 
Jag tar med några kanelbullar till dom som kommer!

@Mattias Holmén får nöja sig med en virtuell bull-emoji
Jag bara varnar, jag e bagare/konditor... :rolleyes:
Men kanelbullar går alltid hem, även Pågens gifflar e goda :)

Jag räknas nog inte längre som nybörjare, men om det finns behov av någon fler person med lite mer erfarenhet som kan hjälpa till att svara på frågor så kan jag troligtvis vara med. September är dock lite för långt fram i tiden för att jag ska våga lova något till 100%.
Alla som vill får självklart komma oavsett nivå.
Tanken är just att vi ska gå igenom basic och att dom "nybörjare" som ev kommer inte ska känna sig hämmade att ställa frågor pga ev rädsla för att se "dumma" ut mot dom mer erfarna.

Jag vill delta via videolänk om det är möjligt.
Troligen så blir det skype eller liknande och sen skärm delning från min primära dator.
Så man ser samma saker som jag visar på tv för alla på plats.
Vi har inte tillgång till samma avancerade saker som har funnits på DrMiles senaste workshoppar.
 
Last edited:
Toppen