Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Yes, just insett mitt misstag. Ny på det här. Redigerar så snart jag kommit på hur.
Du kan bara redigera en viss tid efter, sen inte längre. Tror det är 60min
Så låt det vara, känns onödigt och störa en MOD med att "anmäla" inlägget för att göra en ändring.
Nu vet du till nästa gång :)
Kolla på dom andra inläggen i samma tråd så ser du hur vi brukar skriva.
Finns dom som skriver C, F, + eller hela namnet då betäckningar kan vara knepigt.
Business, First, Plus, Eco är det bästa om man är osäker.
 

squeezen

Medlem
Tack! Märkte att jag var lite för sent ute så jag gjorde en rättelse istället. Bästa lösningen jag kunde komma på. Hoppas det blev rätt den här gången :)
Förkortningar är också ett tips att undvika.
TA som du skrivit är TACA vilket jag inte tror du menar?
Thai Airways benämns med TG, gissar det är vad som gäller.

Förkortningsdjungeln är oändlig så bäst endast gå i kända delar så att säga :)

Välkommen till forumet och grattis till en sjysst resa.
 

ViktorL

Medlem
Förkortningar är också ett tips att undvika.
TA som du skrivit är TACA vilket jag inte tror du menar?
Thai Airways benämns med TG, gissar det är vad som gäller.

Förkortningsdjungeln är oändlig så bäst endast gå i kända delar så att säga :)

Välkommen till forumet och grattis till en sjysst resa.
Blev inte många rätt så jag kommer nog hålla mig ifrån allt vad förkortningar heter i fortsättningen.

Måste säga att det verkar vara ett grymt forum med prestigelösa medlemmar. Tusen tack för all hjälp och välkomnandet till forumet!
 

JohnnyWilde

Medlem
Blev inte många rätt så jag kommer nog hålla mig ifrån allt vad förkortningar heter i fortsättningen.

Måste säga att det verkar vara ett grymt forum med prestigelösa medlemmar. Tusen tack för all hjälp och välkomnandet till forumet!
Ett tips på din bokning är att Thai med viss sannolikhet kommer släppa fler F awards på Bangkok - Tokyo under hösten ungefär 90/60/30 dagar innan.
Håll utkik eller skaffa expertflyer premium så du kan lägga in alerts på dina datum.
 

squeezen

Medlem
CEC4BE50-FB5B-4C44-8499-5B9C8F4C6E92.jpeg
Blev det bara 50 kronor i skatter och avgifter? Eller saknas det en nolla?
Nopes. 50 sek bara. Tyckte med det var sjukt billigt. Aldrig bokat enkel från USA innan så trodde det hade med det att göra....
 
Toppen