Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Är det någon mer som har försökt/har problem med att ändra sin bokning?
Jag går in på Great Avis deals for EuroBonus members och väljer "manage booking". Loggar in på den hyra jag vill ändra men sen kastas jag bara ut till förstasidan när jag trycker på "modify booking". Har tidigare kunnat flytta hyror på detta vis men nu verkar det ju kört..
Ja, samma för mig. Inte kunnat ändra eller avboka online senaste månaderna. Måste hela tiden ringa in fixa det.
 

Tongen2

Medlem
Ja, samma för mig. Inte kunnat ändra eller avboka online senaste månaderna. Måste hela tiden ringa in fixa det.

Går fint för mig. Observerar att till vänster så ska du se att det står din nuvarande tid på bokningen, namn och ev AWD borde vara ifyllt och ditt nuvarande datum. Feel free to ändra det så kommer du vidare :)
Jag tyckte också det såg konstigt ut att bli loopad tillbaka tills jag såg att allt i min befintliga bokning stod ju ifyllt i sökrutan redan.
 

nissefalk

Medlem
Se där! Gick ju alldeles utmärkt att ändra. Blir ju så smidigt när man måste välja exakt rätt ändringssida för att det skall fungera. Gick inte i appen eller under "mina sidor" på avis.se heller :) Följdfrågan blir ju nu om man får sina 10k poäng eller inte!?

Jag har ändrat 3 bokningar fått 10k poängen på alla utan problem,
 
Toppen