Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Meazza

Medlem
Jag har bytt uppgifter både inloggad på min profil i appen och på profilen på hemsidan. Men alltid dubbelkollat med stationen när jag hämtat ut bilen om ändringen gått igenom hos i deras system. Ibland har det gått igenom och ibland inte.
Så verkar högst oklart kan man säga!
Jag ringde avis kundservice o fick dem att byta kreditkort på 15 hyror. Halvtradigt att sitta o rabbla upp reservationsnummer 15 gånger, måste ju gå att lösa på något smidigare sätt via hemsidan... Hon lät lite chockad i telefon, kanske det var därför som bara 12/15 faktiskt blev bytta...
Enligt den info som jag har fått så hänger det kort man hade inlagt i sin profil vid bokningstillfället med över hyran. Tyvärr så spelar det då ingen roll om man uppdaterar profilen med ett nytt kort under tiden mellan bokning och hyrestillfälle, det måste göras manuellt varje gång.
 

Myllys35

Medlem
Är det någon som har en mejladress till Avis Klarabergsviadukten? Har försökt komma i kontakt med dem, men det verkar omöjligt. Telefon funkar definitivt inte. Går bra via pm om ni inte vill posta här.
 

Homer

Medlem
Vad jag minns är det är 29+ minuter som gäller tyvärr. Petigt av de kan man tycka.

Men korrekt.

Det är extremt viktigt att man följer reglerna och har man inte gjort det så får man stå sitt kast. Om man börjar bråka ökar risken att vi aldrig får se sådana här kampanjer igen.

59 min. på en del platser


avis-australia-jpg.57940


Fees and Charges in Australia FAQ | Avis Australia Car Hire
 
Vid uthämtning av bil bokad på denna kampanj fanns ingen bil åt mig, trots att bokningen var gjord 3 månader i förväg. Dom propsade på att ge mig ett dokument som bad om ursäkt över situationen som uppstår pga oväntad ökad affärsverksamhet. De hänvisade mig till att reklamera det hela hos kundtjänst då det lokala kontoret var överbokat med 15 bilar.

Detta var på flygplatsen i Split, Kroatien.

Jag gav mig inte utan stod och väntade i två timmar och lyckades knipa en inlämnad bil efter 2 timmar. Jag ska lämna tillbaka bilen om 2 dagar och efter det reklamera hela förfarandet. Någon annan som varit med om liknande?

Min kompis som skulle ha bil samma datum och resa med oss, fick ingen bil alls. Han fick information om att hyra bil av annan aktör och sedan reklamera det hela och kräva tillbaka mellanskillnaden, eftersom den andra aktören var dyrare. Tips?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

nissefalk

Medlem
Någon som reklamerat saknade poäng till customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och lyckats/öht fått någon kontakt med dem senaste månaderna?

Väntar på svar avseende en reklamation sedan 11 juni, och nu en även sedan 16 juli. Endast fått automatsvar trots två påminnelser på reklamationen från 11 juni =/

Jag skickade in ett ärende den 28e Juni fick svar den 4e Juli om att jag skulle få de saknade poängen inom 1 till 2 dagar men de har inte dykt upp ännu den 19e Juli så skickade just en chase igen, får se hur lång tid det tar att få svar på det
 

riche

Medlem
Är det någon mer som har försökt/har problem med att ändra sin bokning?
Jag går in på Great Avis deals for EuroBonus members och väljer "manage booking". Loggar in på den hyra jag vill ändra men sen kastas jag bara ut till förstasidan när jag trycker på "modify booking". Har tidigare kunnat flytta hyror på detta vis men nu verkar det ju kört..
 
Toppen