Senaste nytt

SAS höstkampanj fr o m idag till 29/8

jth

Medlem
Fick just nyhetsbrevet från Eurobonus som meddelande att de har höstkampanj på europa och intercont från i morgon till 29 augusti, EB-medlemmar kan boka from idag.
Det verkar vara den "vanliga" kampanjnivån, 5-600 kr för enkel europa och från 4500 kr till USA. Kollade lite snabbt på New York i början av november och till min förvåning verkade det redan ganska fullbokat på SK903. Kanske är pga höstlovet i Sverige dock...
Edit: rubriken ska ju vara "idag till 29/8"
 
Last edited by a moderator:

Airbus747

Medlem
SAS bör ha en ständig kampanj för att förbättra priser, fräschare businessclass(nya plan) samt deras lounger främst i Skandinavien.
 

Alx

Medlem
SAS bör ha en ständig kampanj för att förbättra priser, fräschare businessclass(nya plan) samt deras lounger främst i Skandinavien.

Visst har SAS en hel del äldre flygplan, men det betyder ju inte att nya är bättre per automatik, komforten styrs ju av vilken konfiguration flygbolaget väljer snarare än åldern på själva flygplanet.

Om SAS business class produkt brister i kvalitet räcker det med att "bara" renovera den delen av kabinen i befintliga flygplan. Verkar onödigt kostsamt för ett ekonomiskt blödande flygbolag att byta flygplan varje gång man behöver uppdatera sin kabin.

Själv tycker jag att SAS allt som oftast är billigast till och från Sverige, särskilt i monkey class. Däremot är premiumklasserna ofta löjligt dyra på SAS!
 
Själv tycker jag att SAS allt som oftast är billigast till och från Sverige, särskilt i monkey class. Däremot är premiumklasserna ofta löjligt dyra på SAS!

Detta hände igen för mig när jag bokade resan till CPH. Economy Extra var igen billigare än Monkey för det flyg som jag vill flyga.


Slide1.jpg
 
Toppen