Senaste nytt

Göteborg - Texas (New Orleans) v.30-31

jag har inte kunnat duplicera detta via någon annan kanal, även med samma flighter. "If it sounds too good to be true....." o_O Svårt att säga om man inte kan få upp exakta detaljer som Fare Basis och dyl.
Skärmavbild 2018-07-13 kl. 13.04.41.png
 

Dr. Miles

Expert
Har hittat denna! Frågan är om man skall våga ge sig på att boka via tredjepart. Priset är ju attraktivt, jag har inga problem med övernattningen på utresan men det känns ändå inte helt hundra att boka via resebyrå...

Visa bifogad bild 77782
Om detta pris är i Business class, tror jag att det kan vara ett icke publicerat pris.

British Airways publicerat pris i Business class under den perioden du reser kostar minst 22.000 SEK exkl. skatter.
 

Dr. Miles

Expert
Dum fråga kanske men varför finns det icke publicerade priser?
I vissa länder och på vissa resebyråer finns det så kallade "consolidator fare" som inte är publicerat för allmänheten.
Dessa priser är i första hand designat för paketresor och på vissa resebyråer säljer de endast som biljetten.

Om priset du har hittat är sådant eller ej kan jag inte svara på utan att se fare basis.
 
I vissa länder och på vissa resebyråer finns det så kallade "consolidator fare" som inte är publicerat för allmänheten.
Dessa priser är i första hand designat för paketresor och på vissa resebyråer säljer de endast som biljetten.

Om priset du har hittat är sådant eller ej kan jag inte svara på utan att se fare basis.
Okej! Nä, fare basis kan jag inte hitta på någon av sidorna som säljer biljetten till dessa priser (eller liknande).
 

Senator

Moderator
Okej! Nä, fare basis kan jag inte hitta på någon av sidorna som säljer biljetten till dessa priser (eller liknande).

Har dom öppet köp i 24t eller går det att boka plaster under bokningen? I så fall ser du om det är Business eller inte när du bokar, innan betalning, eller har ångerrätt inom 24t om deras system visar fel.
 
Toppen