Senaste nytt

Singapore Airlines First Class till Osaka via Singapore [Bildrapport]

Alf

Medlem
Det tror jag. De Har den loungen kontrakterad (vilket man kan tycka alla bolag som enkom flyger till utanför schengen borde).

Jag utgår från att den loungen är bättre än SAS C klass lounge. Jag lär väl som statuslös inte få tillgång till SAS Gold även om jag har en First på SQ.
 

squeezen

Medlem
Jag utgår från att den loungen är bättre än SAS C klass lounge. Jag lär väl som statuslös inte få tillgång till SAS Gold även om jag har en First på SQ.
Det är en OK lounge. Inget speciellt.

Jag tycker den är betydligt bättre även än guld loungen. Framförallt är allt fräschare och det finns alltid massor av plats! Vilket är mer än vad man kan säga om nån SAS lounge.

De har ett par lite intressanta gin i eventyr vill jag minnas. Samt även två öl på fat.
 

Agö

Medlem
Jag tycker den är betydligt bättre även än guld loungen. Framförallt är allt fräschare och det finns alltid massor av plats! Vilket är mer än vad man kan säga om nån SAS lounge.

De har ett par lite intressanta gin i eventyr vill jag minnas. Samt även två öl på fat.
Ingen lounge man tillbringar någon tid i men när man ändå är på ”andra sidan” kan man gott gå dit en kvart eller två.
 
Toppen